709 Reacties

2 maanden geleden

26 juli positieve ovulatie. Dus denk dat ik vandaag 14 DPO ben (onderste test) de bovenste is van woensdag. Die zou dan 11 DPO zijn!

2 maanden geleden

14DPO 🩵🩷

2 maanden geleden

Laatste ongesteldheid op 15 juli, nog heel maar maar heel gelukkig 🩷 zwanger! Ik hoop dat alles goed mag gaan!

2 maanden geleden

Reactie op Eefje1997

Laatste ongesteldheid op 15 juli, nog heel maar maar heel gelukkig 🩷 zwang ...
Wat leuk! Ik 14 juli laatste ongesteldheid. Ze lopen mooi op bij mij. Succes meis. Wanneer heb je je eerste echo?

2 maanden geleden

Vanmorgen de test gedaan 12 dagen na terugplaatsing (was dus ook testdatum) van een 5 daagse embryo. Dat zou mij nu +/- 4+2 moeten maken.

2 maanden geleden

Vandaag op nod 🥹 hopelijk wordt dit onze regenboog baby 🌈🍀

2 maanden geleden

Reactie op LASE

Wat leuk! Ik 14 juli laatste ongesteldheid. Ze lopen mooi op bij mij. Suc ...
Ah gefeliciteerd! Ik heb mij wel aangemeld bij een vk-praktijk maar geen idee wanneer ik de eerste echo heb? Ze bellen nog terug voor een afspraak. Jij?

2 maanden geleden

Verwachte dag van ongesteldheid zou rond 20 juli zijn,waarschijnlijk rond 6 juli eisprong gehad Na 5,5 jaar proberen, en 3 negatieve testen na 3x overtijd in de afgelopen jaren, nu toch zwanger ❤️ Extra spannend dus

2 maanden geleden

Reactie op Noekie1989

Verwachte dag van ongesteldheid zou rond 20 juli zijn,waarschijnlijk rond 6 ...
🍀🍀🍀🍀

2 maanden geleden

Klopt dit een beetje? IUI 22 juli gehad. 8 juli eerste dag van m’n laatste menstruatie

2 maanden geleden

Zo blij! 4.6 vandaag en al de 3+. 5 dagen terug getest en toen stond er 2-3.. dus geen idee hoelang dit er al staat. 🥰

2 maanden geleden

Wauw! 17 juni een miskraam gehad met 4/5 weken. 17 juli ongesteld geworden en nu al een positieve test! 🥺🤍

2 maanden geleden

31 juli 2024 er achter gekomen, nu 6 weken zwanger🤍

2 maanden geleden

Reactie op - N

Zo blij! 4.6 vandaag en al de 3+. 5 dagen terug getest en toen stond er 2- ...
Ik heb het zelfde, alleen 5 dagen geleden stond er bij mij 1-2. M’n app zegt nu 4+5

2 maanden geleden

1 dag na NOD. Had gister ook een positieve test maar toch nog even deze ter bevestiging 🌈🍀

2 maanden geleden

Reactie op mommy24

Ik heb het zelfde, alleen 5 dagen geleden stond er bij mij 1-2. M’n app zeg ...
Dat is dan ook mooi snel omhoog gegaan haha!

2 maanden geleden

Na 2 biochemische zwangerschappen weer een positieve test in hadden, zo blij en zo welkom.❤️ Vooral erg blij om 3+ te zien omdat we daar nog niet bij in de buurt waren gekomen.❤️

2 maanden geleden

4 dagen na mijn gemiste menstruatie 🥰

2 maanden geleden

Vrijdag al een eerste positieve test. Vandaag de bevestiging! 🌈 Ik had vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden. De vorige keer de 2-3 niet gezien. Dus heel blij hiermee🥰

2 maanden geleden

Gistermiddag getest omdat mn menstruatie uit bleef maar dacht er niks ban omdat ik een onregelmatige cyclus heb.. Zie ik een licht streepje 😍 Helemaal van de kaart want mijn zoontje is net 1 jaar en dat duurde ruim 2.5 jaar. Wat een wonder! ♥️