709 Reacties

2 maanden geleden

Afgelopen maandag eerst licht positieve sensitest, en woensdag ter bevestiging de clear blue op 15 dpo. Eerste zwangerschap, vind het erg leuk en erg spannend.

2 maanden geleden

Reactie op -CVS

Gistermiddag getest omdat mn menstruatie uit bleef maar dacht er niks ban o ...
Dit bevestigd het nog extra! Ons 2e wonder. 😍♥️

2 maanden geleden

Vrijdagavond getest, toen licht streepje. Vanmorgen deze knaltest. Zwanger d.m.v. iui

2 maanden geleden

Dit is mijn 2e positieve zwangerschapstest en deze is ban afgelopen woensdag. Ik moet nog regelmatig kijken naar deze foto omdat het nog steeds onwerkelijk voelt. Zo goed als geen symptomen, op vermoeidheid in de middag, na. Ik denk dat het échte besef pas komt als we een afspraak hebben bij een verloskundige. Reeds aangemeld dus hopelijk bellen ze snel voor een afspraak. 😊 Volgens de berekeningen van de app zou ik vandaag precies 5 weken zwanger zijn.

2 maanden geleden

Hoi, ik ben nieuw op dit forum! Deze foto is van 4 augustus, toen ik 4 weken en 3 dagen zwanger was.

2 maanden geleden

Heb 3 dagen achter elkaar getest en kan het nog steeds niet geloven 🥰

2 maanden geleden

8DPO! Heel vroeg maar had bij 7DPO wat bruine/rode afscheiding. Kon niet missen!

2 maanden geleden

+/- 4 weekjes. Eerste echo op 4 september 😊

2 maanden geleden

Test van 4 augustus. Zou vandaag volgens de app 5 weken en 5 dagen zwanger zijn. Ben vooral erg onzeker of het allemaal goed blijft gaan.

2 maanden geleden

Vandaag 4weken 5 dagen

2 maanden geleden

Vandaag 4 weken denk ik, 13dpo. Ik testte positief sinds 8dpo, maar had 5 dagen lang bruine bloedverlies (7-12dpo), dat maakte mij heel onzeker. Nu geen bloedverlies meer en mijn testen worden donkerder, dus ik begin het langzaam te geloven!

2 maanden geleden

Vandaag 4 weekjes, ik heb een 5daagse cryo terugplaatsing gehad op 3 augustus 🥰 nu in spanning wachten tot de eerste echo op 2 september 🍀

2 maanden geleden

Vandaag 10/11 dpo!

2 maanden geleden

Vandaag 4+3 zwanger, positieve test met 11 dpo.

2 maanden geleden

Reactie op Oceara

Vandaag 4+3 zwanger, positieve test met 11 dpo.
Ohja, 11 dpo was woensdag 07-08

2 maanden geleden

Nod was vandaag of morgen, gisteren al een héél licht streepje op een early action, vanmorgen ietsje duidelijker, maar vond deze wel heel fijn voor de duidelijkheid🥰

2 maanden geleden

Hadden vandaag onze eerste positieve test ooit! 🥹 14dpo ofwel 9dp5dt gezien we IVF doen. Hopelijk houdt het aan en wordt die lijn alleen maar donkerder! ❤️

2 maanden geleden

Vorige week donderdag.. Ik kan het nog niet geloven 😱

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

+/- 4 weekjes. Eerste echo op 4 september 😊
Spannend! Ik had dezelfde uitslag en eerste echo 5 sept ✨

2 maanden geleden

Met 11 DPO 🥰