709 Reacties

2 maanden geleden

Vanmorgen🥹🧸❤️ Ik kan het nog niet geloven en merk dat ik echt heel “angstig” ben… elke keer naar de wc gaan om te kijken of ik niet tóch ongesteld ben geworden enzo. Hoop dat dat gevoel wel minder wordt en dat ik er ook van kan genieten 😊

2 maanden geleden

10-08-2024 hadden wij onze positieve test in handen 💞

2 maanden geleden

Reactie op laurak59

Vanmorgen🥹🧸❤️ Ik kan het nog niet geloven en merk dat ik echt heel “angs ...
Oh dit is zó herkenbaar! Ik heb elke keer een klein beetje lichtbruine afscheiding… dan voel ik iets en ga ik al lichtelijk gespannen naar de wc 😂. Maar de verloskundige zei dat het geen kwaad kan 🙏🏼

2 maanden geleden

Zo onwerkelijk, na gesprekken en onderzoek over dat het lang kan duren vanwege onregelmatige cyclus. Alles losgelaten en toen was het raak❤️ zo kwetsbaar en angstig, maar zo blij en hoopvol

2 maanden geleden

Hier mijn man mee verrast!🥰

2 maanden geleden

Wat fijn voor iedereen hier zeg, gefeliciteerd!! ❤️

2 maanden geleden

Testen van maandag tot en met vandaag❤️

2 maanden geleden

Gister middag ineens mega test drang terwijl vandaag pas NOD is. Begon met de onderste, een hele lichte streep maar hé een streep is een streep! De Clearblue, daar is geen twijfel over mogelijk. ❤️

2 maanden geleden

Heel lichte streepjes en eindelijk duidelijkheid ❤️💕

2 maanden geleden

Heeeeeeel licht streepje bij allebei, dit wordt mn vierde kindje 🥰 dinsdag was mijn NOD. Vandaar nog heel licht wss, overmorgen nog x testen 😘🌸

2 maanden geleden

Heel onwerkelijk, maar zo enorm blij dat we een tweede wonder mogen ontvangen ❤️

2 maanden geleden

10dpo 🥰🩷🩵

2 maanden geleden

Ontzettend spannend wij hadden op 5 augustus onze eerste positieve test

2 maanden geleden

Testje van afgelopen zondag! 💕 We zijn dolblij. Na ander half jaar proberen is het toch gelukt! Nu 5 weken en ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Vandaag is mijn eerste NOD en ik testte gisterochtend positief!

2 maanden geleden

Vandaag dag 29 van mn cyclus, 2 cyclussen terug was hij 17 dagen. Vorige cyclus 22 dagen! Gister avond mn 1-2 ❤️

2 maanden geleden

Vandaag 2-3 dagen na mijn NOD! 1,5 jaar na mijn miskraam en 11 rondes Letrozol verder!!!! (Het was zwaar… en zouden al overstappen naar een fertiliteitskliniek en waarschijnlijk moeten beginnen met FSH spuiten. Het is ons TOCH gelukt. ONTZETTEND BLIJ. Mega spannend na alles. Maae blijven positief❤️

2 maanden geleden

Is dit een goede oploop voor nod?

2 maanden geleden

Reactie op cdkr10

Is dit een goede oploop voor nod?
Tussen deze twee testen zit al een duidelijke oploop ja :) 🤞🏻

2 maanden geleden

Vandaag getest, één dag eerder dan ik mocht testen van de fertiliteitskliniek :) dag 12 na terugplaatsen cryo(icsi). Dag 29 cyclus.