709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Vandaag getest, één dag eerder dan ik mocht testen van de fertiliteitsklini ...
Gefeliciteerd ik mag ook weer zwanger zijn van een cryo❤️

2 maanden geleden

Dit was me test 2 weken geleden. Ook al een echo gehad met een kloppend hartje

2 maanden geleden

Reactie op AmmyO

Gefeliciteerd ik mag ook weer zwanger zijn van een cryo❤️
Jij ook gefelicteerd 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Vandaag getest, één dag eerder dan ik mocht testen van de fertiliteitsklini ...
Wat een mooie embryo! Ik zit vandaag op dag 13 na de terugplaatsing dus bijna precies even ver als jou 😊

2 maanden geleden

Reactie op AmmyO

Gefeliciteerd ik mag ook weer zwanger zijn van een cryo❤️
Gefeliciteerd! Leuk om nog meer cryo zwangerschappen tegen te komen hier

2 maanden geleden

Deze testen zijn van vandaag! Nu volgens eigen berekening 5 weken en 5 dagen zwanger. Maar mijn cyclus is heeeeel onregelmatig, dus kan er ook naast zitten🤭

2 maanden geleden

13 dpo vandaag

2 maanden geleden

Op dag 30 en 31 dpo ( op dag 12 na de embryo transfer in het buitenland mocht ik testen.) Even stiekem een dag eerder getest op dag 11 … action vroege test .. gaf een wat minder duidelijk grauw streepje waardoor ik dacht aan een indroogstreep … Toen om 16.00 een clearblue early die meteen positief was 🤩 Na een blije avond heb ik de volgende ochtend op de officiële testdag weer getest met de action test die ik over had … Die bleef wit ! Terwijl ik een dikkere lijn had verwacht 😱😅 Ik hele dag stres omdat ik dacht dat die nu echt roze zou moeten zijn … en dat de clearblue early misschien een laatste restje hcg had gemeten na een vroege miskraam 😥 Rond 16.00 toch een gewone clearblue gehaald en deze was POSITIEF 🤗🤗🤗❤️ ( geen action meer voor mij 😅) Maandag de bloedtest

2 maanden geleden

Niet 30 en 31 dpo maar dagen na laatste menstruatie 😅😊

2 maanden geleden

Afgelopen woensdag 🥰 nu 5+1 wk

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Wat een mooie embryo! Ik zit vandaag op dag 13 na de terugplaatsing dus bij ...
Wat leuk dat scheelt ook niks

2 maanden geleden

12 augustus heeeeel licht positief getest. 15de was NOD. En deze test van vandaag. Hij word voor m’n gevoel niet veel donkerder dan dit. Heeft iemand anders dit ook? Misschien moet ik gewoon stoppen met testen 😅 ik heb 4 miskramen gehad merk dat ik er niet echt van kan genieten 🥺

2 maanden geleden

Volgens mijn berekening nu ongeveer 5 weken 😁

2 maanden geleden

Reactie op Carmennņ

12 augustus heeeeel licht positief getest. 15de was NOD. En deze test van v ...
Hier ook! Ik testte 8 augustus heel licht positief…testen worden hier niet donkerder als dit. Bij mijn dochter had ik nu allang een knaller, maakt mij ook heel onzeker. Ik hoop ook op ervaringen van vrouwen bij wie de test ook niet verder opliep,maar de zwangerschap wel succes vol was. 🙌🏻

2 maanden geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Vandaag getest, één dag eerder dan ik mocht testen van de fertiliteitsklini ...
Prachtig! Lijkt een mooie blastocyst toch? Geniet van deze mooie test en van je zwangerschap. 10 jaar geleden zwanger geworden van vers embryo na Icsi in Gent. Haar zusje werd op de dag van terugplaatsing ingevroren, 2 jaar later ontdooid en ook zij bleef bij me. Dus toen ook van een cryo. Zo bijzonder hè dat dit allemaal mogelijk is!

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Prachtig! Lijkt een mooie blastocyst toch? Geniet van deze mooie test en va ...
Wat fantastisch dat ze zo uit deze punctie komen! Dan zijn ze altijd al bij elkaar geweest 🥰

2 maanden geleden

Reactie op decemberbaby23

Hier ook! Ik testte 8 augustus heel licht positief…testen worden hier niet ...
Ja! En ene kant streep is een streep.. maar toch 😅 Moeten we toch maar proberen te genieten ☺️ heb jij al een echo gepland staan?

2 maanden geleden

Op m’n verjaardag een positieve test! Verwacht nu 4+3. Zo spannend! Wanneer hebben jullie de afspraak voor de eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op Carmennņ

Ja! En ene kant streep is een streep.. maar toch 😅 Moeten we toch maar pro ...
Zou eigelijk wel moeten he dat genieten… maar dat lukt denk ik pas na de eerste goeie echo. Ik heb de echo op 17 september gepland staan… ben dan 8/9 weken ongeveer. Ik ga precies die twee weken er voor op vakantie dus komt een beetje rottig uit, nog even geduld dus. Wanneer heb jij je eerste echo? 😊

2 maanden geleden

Vandaag met 11 dpo deze positieve test in handen. Dit wordt ons eerste kindje. Nog heel spannend en onwerkelijk allemaal. Volgens mijn berekening nu dus 3+3.