709 Reacties

2 maanden geleden

13 dpo en vandaag de test gedaan! Zo blij mee! Had het niet verwacht❤️🌈

2 maanden geleden

Zo niet verwacht dat het zou lukken maar ik zie toch echt 2 streepjes!!

2 maanden geleden

1 dag voor NOD. Heel spannend na 2 miskramen 🤞🤍

2 maanden geleden

Vandaag deze test met ongeveer 10 DPO (6 aug m'n eisprong ongeveer). Na twee miskramen hoop ik dat ons deze keer een broertje of zusje voor ons zoontje is gegund!

2 maanden geleden

In het echt beter zichtbaar. 12/13 dpo

2 maanden geleden

😱🙏🏼🌈

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Wat fantastisch dat ze zo uit deze punctie komen! Dan zijn ze altijd al bij ...
Ja zo bijzonder blijft. Het soort van tweeling maar dan 2 jaar later geboren de jongste. ❤️ Nu natuurlijk zwanger; 7 weekjes. Na miskraam erg spannend maar maandag eerste echo! 🙏🏼

2 maanden geleden

Was onzeker over de lichte testen, maar na 2 weken toch best donker 😂

2 maanden geleden

Gisteren deze testen gedaan. Eergisteren gaf de wekenindicator nog 2-3 aan en nu dus 3+ Geen idee wanneer mijn eisprong was maar ik ben op 12 juli gestopt met de pil en 16 juli nog ongesteld geweest. 3+ is dus eigenlijk onmogelijk.. het zal toch geen tweeling zijn?

2 maanden geleden

Reactie op Moniek90

Gisteren deze testen gedaan. Eergisteren gaf de wekenindicator nog 2-3 aan ...
Allereerst gefeliciteerd ☺️ stel je hebt een cyclus van 28dagen zou dit wel kunnen kloppen. Dan zou de 14e je NOD moeten zijn. Alleen die 3+ is wel hoog, misschien zit er toch een kleine verrassing bij 😇 heb je al een datum voor je echo?

2 maanden geleden

Reactie op decemberbaby23

Zou eigelijk wel moeten he dat genieten… maar dat lukt denk ik pas na de ee ...
Oeh ja dat is even afwachten dan, de vakantie zorgt gelukkig wel voor ontspanning en vitamine D 😇 ik kan maandag pas bellen, moet weer een doorverwijzing hebben naar mijn gynaecoloog en de huisarts is op vakantie 😒 maar denk ook rond diezelfde data. Ik denk wel dat het goed is zo rond de 8/9 weken ik heb meerdere malen eerder echo’s gehad en daar word je vaak onzeker van omdat je dan niet heel veel kan zien. Hele fijne vakantie en ben benieuwd naar je echo ☺️

2 maanden geleden

Onderste is 15-8 met avond urine, en bovenste is 16-8 met ochtend urine. Ben nu precies 5 weken zwanger van ons eerste kindje (ronde 9) 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Carmennņ

Allereerst gefeliciteerd ☺️ stel je hebt een cyclus van 28dagen zou dit wel ...
Dankjewel! 31 augustus is de eerste echo, dit worden denk ik de langste 2 weken van mijn leven 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Moniek90

Dankjewel! 31 augustus is de eerste echo, dit worden denk ik de langste 2 w ...
Oeff!! Ja dat is pittig 🤣

2 maanden geleden

Wij gingen bijna het ivf traject in. Ben ik ineens op een natuurlijke manier zwanger geworden 🙏🏽 Getest met met 4 dagen over tijd…

2 maanden geleden

Reactie op Ceydaah

Was onzeker over de lichte testen, maar na 2 weken toch best donker 😂
Ben zo blij dat ik dit zie, Ik ben nu 4 week en mijn testen zijn net zo als jou middelste , begon al te twijvelen

2 maanden geleden

Reactie op Anneklaproosje

Testje van afgelopen zondag! 💕 We zijn dolblij. Na ander half jaar prober ...
Moest dit een plus zijn? Want zo'n test heb ik ook elke keer. Zou nu 5 weken en 5 dagen zijn. Hopr graag van je🤭

2 maanden geleden

Kan iemand mij vertellen of deze echt positief is? Zo zijn namelijk al mijn testen. 30-8 afspraak verloskundige🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Reactie op Arina2024

Kan iemand mij vertellen of deze echt positief is? Zo zijn namelijk al mijn ...
Zijn deze wel echt binnen afleestijd? Deze testen staan bekend om valse pennenstreep en vind dit er precies zo 1

2 maanden geleden

Reactie op Arina2024

Kan iemand mij vertellen of deze echt positief is? Zo zijn namelijk al mijn ...
Als deze 2 strepen geven zou ik gelijk de digitale halen en hem morgen ochtend doen dan weet je het zeker