709 Reacties

2 maanden geleden

14 dagen na terugplaatsing icsi getest. Ons 2e kindje is onderweg🥰 nu 7+1. Dinsdag hebben wij onze 1e echo. Hopelijk is alles goed😊

2 maanden geleden

Reactie op privek

Als deze 2 strepen geven zou ik gelijk de digitale halen en hem morgen ocht ...
Ja heb al x eerder digitale gedaan maar die was toen negatief. Maar de rechtse is vroege test. Die links daar naast is een normale van 15-08... En die linker is van vanmorgen....

2 maanden geleden

Reactie op Arina2024

Ja heb al x eerder digitale gedaan maar die was toen negatief. Maar de rech ...
Ik heb ook dit soort streepjes gehad waren indroogstreepjes helaas denk je dat je morgen ochtend voor de zekerheid een vroege digitale clearblue kan doen wat vervelend al die onduidelijkheid

2 maanden geleden

Reactie op privek

Ik heb ook dit soort streepjes gehad waren indroogstreepjes helaas denk je ...
Komende dinsdag ben 1 week te laat met menstruatie. Ik moet morgen bloedtest doen en dan 30 augustus afspraak bij de verloskundige. Ik wacht (on)geduldig af🤭

2 maanden geleden

Reactie op Arina2024

Kan iemand mij vertellen of deze echt positief is? Zo zijn namelijk al mijn ...
Als ik heel eerlijk twijfel ik enorm bij deze test. 1 omdat deze testen heel vaak vals positief zijn en 2 omdat je vandaag 5.5 weken bent las ik.. Hopelijk geeft de bloedtest morgen duidelijkheid!🍀🤍 Ik duim met je mee!

Reactie op Arina2024

Ja heb al x eerder digitale gedaan maar die was toen negatief. Maar de rech ...
Sorry maar ik vind deze allemaal negatief en ik vind ook dat je op de digitale moet vertrouwen, hopelijk geeft je bloeduitslag wat meer duidelijkheid voor je.

2 maanden geleden

Reactie op Arina2024

Ja heb al x eerder digitale gedaan maar die was toen negatief. Maar de rech ...
Zien er voor mij allemaal als indroog streepjes uit…. Helaas heb ik dit vrijwel elke keer met deze testen meegemaakt. Beste is een test met roze inkt zoals de 2v5 van kruidvat of de early van action. Hopelijk komt uit je bloedtest dat je zwanger bent 🍀🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op Arina2024

Komende dinsdag ben 1 week te laat met menstruatie. Ik moet morgen bloedtes ...
Jaa dat snap ik inderdaad lastige periode ❤️

2 maanden geleden

Zien er voor mij allemaal als indroog streepjes uit…. Helaas heb ik dit vri ...
Heb zojuist van sensitest besteld. Zie die bij best veel dames hier ook langskomen. Kijken wat die aangeven🤞🏼 en dan ook nog de bloedtest morgen. Hoop het zo🥰

Reactie op Arina2024

Heb zojuist van sensitest besteld. Zie die bij best veel dames hier ook lan ...
Je had denk ik beter even kunnen afwachten met nog meer testen bestellen die weer onzekerheid veroorzaken, bloedtesten zijn 100%!! Als je onder 5 zit ben je niet zwanger

2 maanden geleden

Reactie op 𝙱 𝙾 𝙷 𝙾 𝙼 𝙰 𝙼 𝙰

Je had denk ik beter even kunnen afwachten met nog meer testen bestellen di ...
Morgen heb ik de bloedtest, en de andere komen pas halverwege komende week binnen.

2 maanden geleden

Ik heb om half 6 mijn test gedaan vandaag. 🥹 mijn verwachtte menstruatie zou over 4 dagen zijn maar heb een onregelmatige cyclus door PCOS.

Reactie op Arina2024

Morgen heb ik de bloedtest, en de andere komen pas halverwege komende week ...
Ik hoop dat je snel de uitslag hebt! Je kan meestal zelf inloggen bij het ziekenhuis om je dossier in te zien dan hoef je niet te wachten op het belletje 😉

2 maanden geleden

Reactie op Arina2024

Heb zojuist van sensitest besteld. Zie die bij best veel dames hier ook lan ...
Ik hoop het echt voor je 🤞🏼🍀

2 maanden geleden

Gister wat meer kramp, gisteravond beetje bloed met afvegen. Maak me wel een beetje zorgen. Test vandaag is gelukkig wel opgelopen 🤞🏼🥰 Iemand ervaring/tips voor mij?🤗

2 maanden geleden

Eerst een heel licht streepje met Action test, dat was 2 dagen voor NOD. 2 dagen later met clear blue testen getest, dus op NOD.

2 maanden geleden

Reactie op mellens

Gister wat meer kramp, gisteravond beetje bloed met afvegen. Maak me wel ee ...
Hoe gaat het nu? Test loopt inderdaad op.

2 maanden geleden

2 dagen na NOD 🥰 nu 4+5

2 maanden geleden

Reactie op Sandradlm

Hoe gaat het nu? Test loopt inderdaad op.
Slecht geslapen (misschien daarom wel), nu geen bloed meer maar wel wat weeïg in de buik. Hopen op het beste 🥹

2 maanden geleden

Iemand anders die dit ook heeft? Snap er geen reet van haha