709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op cdkr10

Iemand anders die dit ook heeft? Snap er geen reet van haha
Kruitvat was bij mij ook veel later duidelijk positief

2 maanden geleden

Reactie op cdkr10

Iemand anders die dit ook heeft? Snap er geen reet van haha
Hier ook! Action was sneller duidelijker dan KV. 😄

2 maanden geleden

Hier positief met veel stress. Na 12 zwangerschappen en 1 prachtig zoontje, nu 3 jaar later zwanger van nr 2. Maar test geeft 1-2 aan terwijl ik nu 4+5 ben. Dat geeft heel veel angst en stress. Ook veel last van m'n rug en kramp/pijn in mn buik.

2 maanden geleden

Reactie op Maxiii

Hier positief met veel stress. Na 12 zwangerschappen en 1 prachtig zoontje, ...
Dan klopt 1-2 toch ? Dat is 1 a 2 week na de ovulatie , 5 week 2-3 en ik had bij 6 week een 3+

2 maanden geleden

6 september eerste echo

2 maanden geleden

Vrijdag achter gekomen dus is nog een beetje vroeg :)

2 maanden geleden

Vond het beetje spannend ivm de vorige keer (miskraam) daarvan werd het streepje niet meer helder na mate de dagen. En nu is het echt een dikke duidelijke streep! Hopelijk blijft het goed gaan allemaal! Nu 5+1

2 maanden geleden

Vrijdag achter gekomen, dus nog heel pril! Zwanger van de eerste, erg spannend. 17 september de eerste echo.

2 maanden geleden

17DPO 💛🧡

2 maanden geleden

Mega licht 😅🙈

2 maanden geleden

Nu 6+1

2 maanden geleden

Eeeeeindelijk na meer dan 2.5 jaar, iui, ivf en isci hebben wij een positieve test🧸🤎. Ik ben vandaag 5 weken zwanger en over 1.5 week hebben we de eerste echo🤞

2 maanden geleden

14DPO 💕 na 3 jaar proberen eindelijk zwanger geworden in mei dat eindigde helaas in een vroege miskraam. Nu helemaal verrast met zo'n snelle zwangerschap, hopen dat alles goed blijft gaan.🙏

2 maanden geleden

Test van gisterenavond, 13 dpo. Vorige maand een miskraam gehad en dus snel weer raak gelukkig. Hopelijk zie ik morgenochtend oploop. Door die miskraam vind ik het wel extra spannend of het goed gaat 😢

2 maanden geleden

In juni na 10 weken helaas een miskraam gehad, tot onze grote verrassing vandaag een positieve test in handen!

2 maanden geleden

10 dagen DPO. Hele onregelmatige cyclus tussen de 26 en 32 dagen, vandaag is dag 30. Weet even niet hoe ik dit moet interpreteren…

2 maanden geleden

Reactie op BemoedigendeMagnolia175353

10 dagen DPO. Hele onregelmatige cyclus tussen de 26 en 32 dagen, vandaag i ...
Ik kan eigenlijk niks zien maar dat kan ook door de kwaliteit na uploaden komen… alleen de eerste test van 19/8 zie ik een tweede streep maar dat lijkt me dan een ongeldige? Misschien overmorgen een extra early clearblue digitale test doen sochtends?🍀

2 maanden geleden

Vandaag! Ooooh wat spannend. Ik ben nu volgens de verloskundige ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger. Mijn cyclus was mega regelmatig met elke ronde 29-30 dagen. Ik heb 28 juni mijn laatste ongesteldheid gehad. Er groeit gewoon (eindelijk) een kleine frutsel! Ach wat zijn mijn man en ik blij ♡.

2 maanden geleden

Wat erg, nu ik dit lees denk ik huh ik ben nog in juli ook ongesteld geweest. Even de verloskundige terug bellen! Kan mezelf wel voor de kop slaan 🙈.

2 maanden geleden

Reactie op Naouia

Wat erg, nu ik dit lees denk ik huh ik ben nog in juli ook ongesteld gewees ...
Hahah ik dacht al! Voor 7 weken wel lichte streepjes 😂 Gefeliciteerd 🥰