709 Reacties

2 maanden geleden

Mijn positieve test vandaag 🥰 weet het sinds 11 DPO!

2 maanden geleden

Reactie op Lina1995

Mijn positieve test vandaag 🥰 weet het sinds 11 DPO!
Ben zelf nog steeds in shock hahah!

2 maanden geleden

1e ronde direct raak 🥰🍀 Vanmorgen achtergekomen. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan, wel gehoopt!! Voor ons het 1e kindje. Gefeliciteerd iedereen 🥰 p.s. Ik ben nu aan het werk, hoe dan... 🤷🏼‍♀️ Kan nergens anders aan denken, haha.

2 maanden geleden

Totaal niet verwacht, eind mei gestopt met de pil en nu al zo’n duidelijk positieve test! 😱😍 Morgenochtend nog even een Clear blue wekenindicator test doen. Ben echt zooo verbaasd! En zo gek dat je dan ‘s ochtends vroeg met je vriend zo’n test aan het doen bent en vervolgens allebei moet gaan werken! 😅 Gelukkig werk ik thuis, want 0 concentratie hier haha

2 maanden geleden

Super blij maar ook heel spannend!! Met 10 dpo getest aanstaande zondag mijn NOD

2 maanden geleden

Heel erg enthousiast!! Met 11 dpo getest, NOD zou aankomende zondag zijn. Dus dit weekend nog een keer testen, ook de clearblue met wekenindicator is al besteld 😁😍🎉

2 maanden geleden

Nog 3 dagen voor me ongesteldheid getest en zo duidelijk al!🍀🍀🍀

2 maanden geleden

Haii! Ik testte wonder boven wonder op 7 dpo positief. Dat was afgelopen woensdag. Dinsdag is mijn NOD. Blij maar ook heel angstig omdat we in feb. Na 16 weken zijn bevallen van ons zoontje met T18.

2 maanden geleden

12dpo en een mooiere test dan mijn vorige zwangerschap. Exact drie maanden na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap 💕

2 maanden geleden

Met 12 dpo getest 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Anker11

1e ronde direct raak 🥰🍀 Vanmorgen achtergekomen. Niet verwacht dat het zo ...
Hahaha hier hetzelfde. Vanmorgen getest en nu aan het werk. Wel leuk zo een geheimpje.

2 maanden geleden

Spannend!! 19 augustus eerste echo 🍀

2 maanden geleden

Ik heb vanmorgen met 13pdo een test gedaan. Deze was positief 🍀🥳🥰 mijn nod is de 29ste

2 maanden geleden

Reactie op AmberJH

Spannend!! 19 augustus eerste echo 🍀
Gefeliciteerd! Wij hebben ook precies de 19de de echo hihi

2 maanden geleden

🥰🥰 maandag de verloskundige maar bellen voor een vroege echo

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

🥰🥰 maandag de verloskundige maar bellen voor een vroege echo
Gefeliciteerd

2 maanden geleden

Vandaag 4+3, zo blij! Na twee miskramen heel hard hopen dat dit goed mag gaan ✨️

2 maanden geleden

Gisteren al een licht streepje, vandaag dan toch echt de bevestiging. In de 1e ronde voor ons 1e kindje 🍀✨

2 maanden geleden

2e wondertje. 4+2 🥰 Nog meer die waarschijnlijk uitgerekend zijn begin april?

2 maanden geleden

Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Gisteravond al een heel licht streepje op een lipstick en nu deze positieve test. Vandaag ook nog een Clearblue gehaald om morgen of ergens komende week nog een test te kunnen doen. Vind het nog steeds een beetje spannend. Zijn al ruim anderhalf jaar aan het proberen en vorig jaar september een hele vroege miskraam gehad (ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar bleek een vroege miskraam te zijn waarbij het bloeden veel te lang door ging). Meer mensen die zowel blijdschap voelen omdat dit iets is dat je al heel lang wilt, als onzekerheid over of je echt wel blij kan zijn omdat het nog zo'n vroeg stadium is en je niet weet of alles goed gaat?