709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op kyru

Spannend he!! Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! 🫶🏻
Dankjewel!🫶🏽

2 maanden geleden

Hier ook zwanger! Kan het niet geloven.. zoals het nu lijkt ook 26 April uitgerekend 🎉 Aankomende maandag de eerste intake en termijnecho bij de verloskundige!

2 maanden geleden

Vanmorgen deze test gehad, zo blij dat hij positief is

2 maanden geleden

Ik heb zaterdag 10Dpo positief getest en vandaag was mijn verwachte menstruatie. Ik heb nog een test besteld maar deze is nog niet binnen en dacht ik kijk eens of een ovulatie test inderdaad ook reageert en jep direct... vanavond even nog een 2e testje doen als ze hopelijk binnen zijn!

2 maanden geleden

Op m'n NOD!

2 maanden geleden

Wat denken jullie over deze oploop? Door een miskraam vorige maand weet ik niet precies wanneer mijn nod was. Maar schatting is dat de bovenste op 13 dpo was (zondag) en onderste op 16 dpo (vanmorgen). Mij lijkt de oploop zo licht voor 3 dagen verschil

2 maanden geleden

Reactie op Ardm

Wat denken jullie over deze oploop? Door een miskraam vorige maand weet ik ...
Misschien is je schatting van je dpo niet helemaal juist en ben ne minder ver? Ik vind de oploop juist wel duidelijk alleen nog geen knal test. Misschien overmorgen nog eens testeb

2 maanden geleden

vorige week getest en positief:) 2 sept eerste echo!!

2 maanden geleden

25 juli, 2 dagen voor mijn NOD had ik deze test in handen! Wij zijn zo blij!! 🤍👶🏼 Komende maandag hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige en de eerste echo.

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Misschien is je schatting van je dpo niet helemaal juist en ben ne minder ...
Ligt ook aan de gevoeligheid van je test. Die van mij is ultra gevoelig, dat scheelt ook wel!

2 maanden geleden

Vandaag positief getest!!! Straks kindjes 2 onder 2🫡🤯

2 maanden geleden

Reactie op Ardm

Wat denken jullie over deze oploop? Door een miskraam vorige maand weet ik ...
Je ziet wel duidelijk verschil hoor! Maar ik begreep ook al van veel mensen dat deze kv testen niet echt heel duidelijk zijn de laatste tijd.. ik vond zelf de normale van de action fijn en duidelijk :)

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Je ziet wel duidelijk verschil hoor! Maar ik begreep ook al van veel mensen ...
Oké, dan ga ik ook nog een andere proberen. Dankjewel. Van Action dan de gewone toch? Niet early?

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Misschien is je schatting van je dpo niet helemaal juist en ben ne minder ...
Dankje. Oké, dan ga ik overmorgen nog eens testen met Kruidvat, maar zal ook nog een ander merk proberen 🤞

2 maanden geleden

Deze test heb ik gedaan toen ik 4.5 week zwanger was. Mijn hcg waarde was met 4 weken 323.🙏

2 maanden geleden

2 jaar secundaire kinderloosheid, juli poging 1 IUI mislukt, 2e ronde slaan we over ivm vakantie …. Die vakantie heeft ons goed gedaan. Ik vind het mega spannend door een eerdere miskraam, en wederom 0 symptomen. Morgen zal ik respons krijgen van het ziekenhuis voor een eerste echo

2 maanden geleden

Reactie op Ardm

Oké, dan ga ik ook nog een andere proberen. Dankjewel. Van Action dan de ge ...
Ja idd die gewone! Die early blijven sowieso heel licht gek genoeg

2 maanden geleden

Foto van gister ochtend 🥹

2 maanden geleden

deze test heb ik vorige week genomen alleen geen idk hoeveel npo dagen het zijn k heb zwannger geraakt tijdens de pil

2 maanden geleden

Vanochtend nog 1 controle test gedaan. En nu duidelijk zwanger! 10 september 1e echo. Spannend....