709 Reacties

2 maanden geleden

Ik had nog 1 test liggen, vanmorgen gedaan en hij lijkt lichter dan die erboven.. Wat denken jullie? 😢 word gelijk zo onzeker er weer van..

2 maanden geleden

Reactie op Sandradlm

Ik had nog 1 test liggen, vanmorgen gedaan en hij lijkt lichter dan die erb ...
Kan ook aan de concentratie van je urine liggen volgens mij. Probeer op een ander moment (en als je bijv een paar uur niet hebt geplast en gedronken) nog een x!

2 maanden geleden

Nu 7 weken en 5 dagen. Eerste echo gehad met een gezond kloppend hartje ❤️

2 maanden geleden

Nod 21-7 4.4 weken zwanger ❤️

2 maanden geleden

Afgelopen 3 dagen, 30 april kom ik zelf op uit!

2 maanden geleden

Vanochtend op 12dpo voor het eerst een licht positieve test en zojuist deze! 🥺🤞🏼🍀🩷🩵

2 maanden geleden

Zo blij. Kan bijna niet geloven, inmiddels al 6 testjes gedaan en gisteren bij de huisarts geweest voor de zekerheid. 10 dpo als het goed is

2 maanden geleden

Reactie op Nasima24

Nod 21-7 4.4 weken zwanger ❤️
Oh wat leuk! Wij lopen gelijk. Ik ben ook 4+4. Mag 16 september voor het eerst naar de verloskundige. Spannend en leuk tegelijk. 😬

2 maanden geleden

4 NOD =) hopelijk blijft de HG uit bij deze tweede keer

2 maanden geleden

Hier begint het vertrouwen in een goede oploop een beetje te komen 🤞 Onderste is van vandaag, maar dit keer niet met ochtendurine (omdat ik las dat bij sommige mensen dat juist niet zo goed werkt). Kan ik de 3 dan nog wel vergelijken? 6 sept eerste echo ingepland :) Hopen op een goede afloop, na vorige keer een miskraam 😢

2 maanden geleden

Reactie op Ardm

Hier begint het vertrouwen in een goede oploop een beetje te komen 🤞 Onder ...
Hier test ik ook duidelijker met middagurine! 😊 Ik ga voor je duimen dat het deze keer wel zo mag zijn en blijven vooral! ❤️🍀

2 maanden geleden

Reactie op Nasima24

Nod 21-7 4.4 weken zwanger ❤️
Zelfde datum NOD hier! 🥹❤️

2 maanden geleden

Reactie op iLa-D

4 NOD =) hopelijk blijft de HG uit bij deze tweede keer
Gefeliciteerd! Ik hoop het ook voor je. Weinig kwaaltjes 🤞

2 maanden geleden

Super blij, wel beetje zenuwachtig 🥺

2 maanden geleden

13 dpo op 15/8. Eerste tp IVF. Zo onzeker en spannend…

2 maanden geleden

Nog een beetje onzeker doordat ze licht zijn, maar elke dag dat ik niet toch ongesteld wordt krijg ik meer vertrouwen 🤞🏻. Deze afgenomen op 13, 14dpo en 15dpo (nod).

2 maanden geleden

Reactie op Monifa el m

Super blij, wel beetje zenuwachtig 🥺
Gefeliciteerd 😊

2 maanden geleden

Aangezien ik de pil slikte had ik deze uitkomst echt niet verwacht…. Dinsdag eerste echo, erg spannend!

2 maanden geleden

De bovenste is van de 19e (eerste positieve test) De onderste is van vanmorgen. Gewoon voor de leuk, kijken of er verandering in de lijntjes zou zitten. Toch een verschil in de lijntjes, leuk om te zien. 10 september de eerste echo. Ook de 19e de Clearblue test gedaan, deze gaf 2-3 weken aan 😊🤰🏼

2 maanden geleden

De eerste zwangerschap hier. Nu 4 week, 4 dagen. Uitgerekend 28 april. Zo spannend en leuk! Tot nu toe nog helemaal fit, alleen krampen en af en toe duizelig. Voor de mensen die misselijk werden, vanaf wanneer hebben jullie daar last van? Dat lijkt me zo naar