709 Reacties

2 maanden geleden

Duidelijk streepje afgelopen donderdag 22 aug (20 dpo). Had al vroege test gedaan op 12 dpo. Wilde even checken of hij donkerder werd. Volgens eigen berekening uitgerekend rond 26 april en vitaliteits echo op 11 september! Dit wordt ons tweede kindje ☺️.

2 maanden geleden

Vandaag na 2 weken wachten en onzekerheid aan t eind van mn nod eindelijk die positieve test! Zo blij en dankbaar en vind het ook zo ontzettend spannend! Hoop dat we dit keer op de echo een gezond kindje zien met een goede groei en kloppend hartje. Maandag maar even naar de verloskundige bellen.

2 maanden geleden

Vandaag de test gedaan om te zien hoe ver ik ongeveer ben🥰

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe26april

Vandaag de test gedaan om te zien hoe ver ik ongeveer ben🥰
Hoeveel weken/dagen ben je nu? Ik ben 4w6d en had vanochtend 2-3 weken, dus hoop dat ie volgende week op 3+ staat 🥹

2 maanden geleden

Reactie op EsmeeT1995

De eerste zwangerschap hier. Nu 4 week, 4 dagen. Uitgerekend 28 april. Zo s ...
Vanaf week 7-8 begon hier de misselijkheid. Ben nu bijna 7 weken zwanger en voel nu vlagen van misselijkheid.

2 maanden geleden

Toch nog een test gedaan na 5 weken, 1 dag.. ik kan het nog steeds moeilijk geloven na de missed abortion in februari. Eerste echo 10 september. Ben erg benieuwd! Spannend!

2 maanden geleden

💕

2 maanden geleden

Vandaag 4+5. Vroeg nog!

2 maanden geleden

Ondanks goede testen blijf ik enorm onzeker. Woensdag eerste test gedaan 2-3 weken zwanger, en nu weer getest, nog steeds 2-3. Lijntje is wel opgelopen….. wat maak ik mezelf weer gek… heb ook gewoon 0 symptomen 😶

één maand geleden

Heel onverwachts door dat ik het niet geloofde had ik er nog 3 andere gedaan die dag 🫣

één maand geleden

1ste keer zwanger totaal onverwacht omdat we een traject in zouden gaan. Maar toch gebeurd zonder traject ❤️

één maand geleden

Reactie op Ellie202422024

Vandaag 4+5. Vroeg nog!
wanneer teste je voor het eerst positief met deze :)

één maand geleden

Reactie op onswonder

wanneer teste je voor het eerst positief met deze :)
2 dagen voor nod

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Ondanks goede testen blijf ik enorm onzeker. Woensdag eerste test gedaan 2- ...
Zijn dit de clearblue weken indicators maar dan open gemaakt?

één maand geleden

Zijn dit de clearblue weken indicators maar dan open gemaakt?
Ja, ik weet dat je dat niet hoort te doen, maar was vooral nieuwsgierig

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Ja, ik weet dat je dat niet hoort te doen, maar was vooral nieuwsgierig
Wat geinig was altijd benieuwd hoe die er uit zagen🤭 zouden dan voor 3+ weken 4 lijntjes zichtbaar moeten zijn?

één maand geleden

Gisteren al een eerste (voorzichtige) echo mogen krijgen, precies 5+3 en hartactiviteit, je zag het hartje heel goed kloppen! Helaas hebben we nog niet het geluk gehad om het ook te horen; daar was het nog iets te vroeg voor. Over twee weekjes weer dus fingers crossed. Mijn lieve schoonmoeder is echoscopiste dus het is stiekem wel heel fijn dat we dicht bij de bron zitten! Moet zeggen dat ik ontzèttend nerveus was en een beetje bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn of iets dergelijks; ik heb in het verleden wat onderzoeken bij de gynaecoloog in het zh gehad en na een aantal colposcopieën en biopten afnemen was ik bang dat de kans op probleempjes groot zouden zijn. Het gevaar is nog niet helemaal geweken, maar ben wel heel opgelucht en kan langzaam het blije gevoel toelaten 💛 Succes met jullie zwangerschap allemaal en geniet ervan 💛

één maand geleden

Zaterdag 24 augustus getest en een leuke cadeautje gekregen voor mijn verjaardag die dag erna. 🥹❤️

één maand geleden

Wilde zo graag een stukje houvast hebben om er meer in te gaan geloven dat het deze keer goed gaat komen, nu hij na een week mooi van 2-3 na 3+ is gegaan durf ik eindelijk te stoppen met testen

één maand geleden

Onze eerste zwangerschap hebben we er ongeveer 2a3 jaar overgedaan. Nu totaal verrast met een natuurlijke onverwachten zwangerschap maar o zo welkom🥰🥰