709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op JessicaD90

Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Gisteravond al een heel ...
Ik heb dat ook, ik wil echt super blij zijn want wij zinn ook al sinds mei 2023 aan het proberen maar ben pas 13pdo en een positieve test vanmorgen vroeg. Ergens ben ik ook nerveus omdat het nog zo pril is

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Ik heb dat ook, ik wil echt super blij zijn want wij zinn ook al sinds mei ...
Zo begrijpelijk! Wat fijn dat dit soort groepen er zijn zodat je weet dat je niet de enige bent. Ik zie trouwens dat er lipstick in mijn bericht staat haha, ik bedoel natuurlijk dipstick. 😅

2 maanden geleden

Reactie op JessicaD90

Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Gisteravond al een heel ...
Gefeliciteerd!! Ik herken je gevoel, bij ons heeft het wachten op een positieve test 4 jaar (+IVF) geduurd. Ik kreeg eergisteren een soort paniekaanval omdat ik niet uit mijn hoofd kon zetten dat dit mis kan gaan, iets waar we al zo lang voor strijden. Ik heb om die reden een bloedtest aangevraagd en krijg morgen de uitslag (en zal dan wellicht later nog 1 moeten doen). Ik denk dat iets meer zekerheid dat het NU goed zit mij wel kan helpen. Verder probeer ik afleiding te zoeken. Maar het is echt mega spannend.

2 maanden geleden

Gisteren getest. Ik schat 18 DPO. Wat een gegeven! Mijn partner en ik zijn enorm blij!

2 maanden geleden

Ik kan mijn geluk niet op … ongeveer 1,5/2 maanden een miskraam gehad en nu alweer zwanger 🥹 heel erg spannend maar ook zo blij dat het ons zo snel weer is gegund 🙏🏼❤️

2 maanden geleden

Gisteren getest, zit op precies 4 weken, uitgerekend op 5 april. Vind het echt mega spannend en leuk, dit was onze eerste ronde en gelijk raak. Ik merk ook veel onzekerheid; heb ik nog wel symptomen? Is het geen miskraam? Ik ben momenteel in het buitenland en heb daardoor maar 1 test kunnen doen, waardoor ik geen oplopende trend kan identificeren. Wel merk ik nu dat ik sneller misselijk ben, vooral na het eten van een volwaardige maaltijd. Ik zie dat maar als een goed teken :)

2 maanden geleden

Reactie op Ilse050223

2e wondertje. 4+2 🥰 Nog meer die waarschijnlijk uitgerekend zijn begin apr ...
Jaa, als het zo blijft op 6 april 🍀😊👍

2 maanden geleden

Gisteren had ik weer een positieve test in handen! 🙏🏻😊 Na twee vroege miskramen achter elkaar zijn we opnieuw direct weer zwanger zijn geraakt. Wat een blessing & ik geloof nu ook gewoon dat deze baby lekker blijft zitten tot hij / zij 9 maanden oud is. 🥰🙌🏻 Helemaal blij! Die onderste was van gisteren op 11dpo & die bovenste van vandaag 12dpo. De lijntjes lopen al mooi op! 🙏🏻

2 maanden geleden

Wat spannend, een vroeg test gedaan op 24 juli na 10 min zag ik niets na een half uur ging ik het opruimen en zag een zeer licht streepje. Ik was wat verward en zocht dit op en elk streepje telt ook heel licht was ook een vroeg test. 26 juli krijg ik normaal mijn menstruatie en op 25 juli dacht ik de menstruatie die kwam die duurde 2 dagen en was veel lichter. Bij het opzoeken zou dit de investering bloeding geweest zijn en ik wou zekerheid en vanacht om 1u snachts de 2 de test gedaan doordat de bloeding gedaan was en nu kwam er een 2 duidelijke strepen! We zijn zo blij. Welkom mini jij ❤️ volgens deze app is de datum voorzien op 04/04 🙏🙏🙏 wat een rollercoaster maar we zijn zo dankbaar.

2 maanden geleden

Ik kan het bijna niet geloven!! Wij hebben 2 dochters gekregen met wat hulp van het ziekenhuis (hormoon pillen) en nu spontaan zwanger!! Ik heb een hele onregelmatige cyclus. Maar ik gok dat ik nu 4 weken zwanger ben. Het is bijna te mooi om waar te zijn! Nu duimen dat alles goed mag blijven gaan.

2 maanden geleden

Reactie op Shirley94

Gisteren getest, zit op precies 4 weken, uitgerekend op 5 april. Vind het e ...
Hey van ons ook de eerste ronde en ben ook meteen zwanger, ik had mij mentaal al voorbereid dat het wel een jaar kan duren en kijk zo snel. Ik ben uitgerekend op 4 april. Ik heb gisteren 2 dagen bloeding gehad en ik ben ook onzeker en emotioneel,nog niet misselijk. Veel succes meid 💚

2 maanden geleden

Reactie op NadiaTroost

Gisteren getest. Ik schat 18 DPO. Wat een gegeven! Mijn partner en ik zijn ...
Proficiat, ik heb gisteren mijn 2 de test gedaan en was ook positief 💚

2 maanden geleden

Reactie op sofiamaria

Gefeliciteerd!! Ik herken je gevoel, bij ons heeft het wachten op een posit ...
Jij ook gefeliciteerd! Stiekem ben ik wel blij dat ik maandag weer aan het werk kan zodat ik afgeleid wordt haha

2 maanden geleden

Reactie op JessicaD90

Jij ook gefeliciteerd! Stiekem ben ik wel blij dat ik maandag weer aan het ...
Haha precies dit zei ik vanavond tegen mijn vriend 😂

2 maanden geleden

12 dagen na positieve ovulatietest 🥰 momenteel op vakantie in Italië dus strak even een clearblue ergens scoren

2 maanden geleden

Zien jullie ook iets? 🙈 mega licht!

2 maanden geleden

Dit is natuurlijk wel een optimale bevestiging 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Dit is natuurlijk wel een optimale bevestiging 🥰
Yes zo fijn die bevestiging!! Ik had hem gister

2 maanden geleden

Reactie op Ilse050223

2e wondertje. 4+2 🥰 Nog meer die waarschijnlijk uitgerekend zijn begin apr ...
Ja ik ook in April!!! Afgelopen dinsdag een positieve test vast gehad waarop stond : 2-3 weken zwanger!!!!

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Ja ik ook in April!!! Afgelopen dinsdag een positieve test vast gehad waaro ...
Ik ook!!!