709 Reacties

2 maanden geleden

Ik kwam er vanmorgen om 4 uur achter. Ook al voel ik al een hele week sterk iets in mijn lijf, blijft het nog raar om te zeggen dat we hbegin april ons eerste kindje mogen verwachten🥰

2 maanden geleden

Eind juni een miskraam gehad en vanochtend deze test gedaan. Afgelopen donderdag een klein beetje bruin bloedverlies wat daarna weer stopte. Volgens de berekeningen zou ik aankomende vrijdag 02-08 ongesteld moeten worden. Zien jullie ook een tweede streep?

2 maanden geleden

Positieve test voor een 2e kindje op mijn 30e verjaardag ✨magisch momentje ✨

2 maanden geleden

Reactie op JessicaD90

Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Gisteravond al een heel ...
Ik herken dat inderdaad ook.. 5 jaar geleden 2e mk gehad. Nu onverwachts zwanger terwijl mijn gezondheid erg achteruit is gegaan en medicatie slikte die beter gestopt hadden moeten worden voor ik zwanger zou worden. Het is een verhoogd risico zwangerschap, dus vind het heel spannend. Ik wil super blij zijn. Aan de andere kant zo zenuwachtig of alles goed zal gaan. Toch gaan we genieten en blij zijn, wie weet gaat alles gewoon goed 🥰

2 maanden geleden

Ik kon het niet laten om gister ook deze test te doen. Vandaag 4+3 16 augustus de eerste echo🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ilse050223

2e wondertje. 4+2 🥰 Nog meer die waarschijnlijk uitgerekend zijn begin apr ...
Ja voor nu 3 april. Vandaag 4+3

2 maanden geleden

Reactie op Decoradorn

Ik ook!!!
Gefeliciteerd!!! Wanneer was jouw eerste dag van je laatste menstruatie? Heb je een idee wat je uitgerekende datum is?

2 maanden geleden

Reactie op daantjehom

Ik kwam er vanmorgen om 4 uur achter. Ook al voel ik al een hele week sterk ...
Oooh, waar heb je dit leuke pakje vandaan?

2 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Hey van ons ook de eerste ronde en ben ook meteen zwanger, ik had mij menta ...
Wat leuk!! Ik had me ook precies ingesteld op een jaar, zo fijn dat dat wachten niet nodig is (als alles verder goed gaat natuurlijk). Jij ook heel veel succes 💗

2 maanden geleden

Deze voormiddag om 11u00 deze testen gedaan. Ik had op 19 juli mijn eerste ivf terugplaatsing van een embryo van 5 dagen oud. Morgen heb ik de officiële bloedtest zijn! Uitgerekende datum zou 6 april zijn🥰

2 maanden geleden

Reactie op nynkep

Eind juni een miskraam gehad en vanochtend deze test gedaan. Afgelopen dond ...
Ik zie het niet goed🫤

2 maanden geleden

Reactie op KellyDescamps

Deze voormiddag om 11u00 deze testen gedaan. Ik had op 19 juli mijn eerste ...
Heel duidelijk! Gefeliciteerd 🥰

2 maanden geleden

Reactie op L.E.A.

Heel duidelijk! Gefeliciteerd 🥰
Dankjewel, jij ook gefeliciteerd🥰

2 maanden geleden

Reactie op L.E.A.

Ik herken dat inderdaad ook.. 5 jaar geleden 2e mk gehad. Nu onverwachts zw ...
Ik heb ook medicatie, vind dat ook spannend. Heb er wel naar gevraagd voordat we begonnen met proberen. Er is een verhoogd risico, dus mogelijk vaker naar de verloskundige, en sowieso een ziekenhuis bevalling. Zeker gewoon gaan genieten. Als het allemaal goed gaat vind je het achteraf waarschijnlijk jammer dat je er niet meer van genoten hebt.

2 maanden geleden

Ik heb op 11 juli mijn eerste IUI gehad van een Deense donor (BAM) en had op 22 juli een eerste vroege positieve test, 3 dagen voor mijn verwachtte menstruatie. Vervolgens ook nog op 24 en 27 juli een test gedaan en allen positief!🥰 Ik heb echter wel heel veel last van bij vlagen zeer zware buikkrampen. Al bijna een week gaande, sinds de 22e. Ik ben zelf verloskundig echoscopiste, dus heb ook al wel gekeken en er lijkt vooralsnog een kleine holte in de baarmoeder te zitten die groeit en mooi op dezelfde plek blijft zitten, dus ik heb hoop dat de krampen normaal zijn. Maar ze maken me wel onzeker.

2 maanden geleden

Daar gaan we weer! 9 dagen DPO na 3 miskramen. Als we de eerste echo hebben gehad durf ik écht blij te zijn maar ik ben al opgelucht dat we de eerste horde weer genomen hebben 😊

2 maanden geleden

Reactie op KellyDescamps

Dankjewel, jij ook gefeliciteerd🥰
Thankyou 🥰

2 maanden geleden

Reactie op JessicaD90

Ik heb ook medicatie, vind dat ook spannend. Heb er wel naar gevraagd voord ...
Dat is zeker waar! Wel bij elk pijntje denk ik; het zal toch niet?! Maar probeer verder van het idee van zwanger zijn te genieten, zelfs de erge misselijkheid, niks is teveel😅 Ah je hebt dus ook een verhoogd risico. Wel fijn dat je het er eerst over kon hebben voor jullie gingen proberen.

2 maanden geleden

Reactie op kir_db

11DPO, clearblue na een moeizaam zichbaar streepje op de action test. Giste ...
En hij loopt mooi op! Nu 4+1 vanavond belt de verloskundige om de eerste afspraken en echo in te plannen! Nu duimen dat het ons deze keer gegund is🙏🏼

2 maanden geleden

Wie o wie kan mij helpen? Vandaag positief getest, mega blij 🥰🥰 want... zeer gewenst!! Bij de cb staat 1-2 weken zwanger.... hoeveel weken ben je dan " echt ".. ik vind het zo moeilijk te bepalen? Oh ja en moet ik nu al een vk informeren of de huisarts? Ik ben het helemaal kwijt haha...