709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Roos23

Wie o wie kan mij helpen? Vandaag positief getest, mega blij 🥰🥰 want... ...
Je telt er bij cb altijd nog 2 weken bij op. Dat zijn de 2 weken vanaf 'eerste dag laatste menstruatie'. Je hebt bij een normale cyclus dan meestal 2 weken na de start je ovulatie, dus zijn een soort van 2 weken cadeau.

2 maanden geleden

Reactie op Roos23

Wie o wie kan mij helpen? Vandaag positief getest, mega blij 🥰🥰 want... ...
Je moet er ong 2 weken bij op tellen. CB geeft de bevruchting weer. Je kan de VK bellen. Die geven het uiteindelijk door aan de huisarts. Maar doe vooral wat je fijn vindt

2 maanden geleden

Je telt er bij cb altijd nog 2 weken bij op. Dat zijn de 2 weken vanaf 'eer ...
Dus je bent vanaf conceptie 1 - 2 weken zwanger, maar volgens de officiële telling dus 3 - 4 weken

2 maanden geleden

Wat denken jullie? Is in de avond genomen. Ik denk wel dat dit positief is wat denken jullie?

2 maanden geleden

Reactie op jennifer de smet

Wat denken jullie? Is in de avond genomen. Ik denk wel dat dit positief is ...
Ziet er positief uit!!😘

2 maanden geleden

2 april!

2 maanden geleden

Deze is van vanmorgen. Afgelopen week ook al testen gedaan, maar deze is voor het eerst goed duidelijk op een foto! Cyclus is onregelmatig, maar ik denk 14dpo! Verwacht rond 5 april!

2 maanden geleden

Reactie op Poes7722

Gefeliciteerd!!!! Vraagje 🙈 hoe weet jij nu de datum... ik heb gister voor het eerst getest... en daar stond bij cb 1-2 weken...

2 maanden geleden

Reactie op Roos23

Gefeliciteerd!!!! Vraagje 🙈 hoe weet jij nu de datum... ik heb gister voor ...
Bedankt! Ik heb gerekend met mijn gemiddelde cycluslengte, ik verwacht een betere datum te krijgen wanneer ik langs de verloskundige ben geweest :)

2 maanden geleden

Mijn positive testen van vanmorgen. Kan het bijna niet geloven... 🥹 Vandaag 11 DPO.

2 maanden geleden

Heel heel!!!! Blij!!!! 2 dagen te laat voor menstruatie en echt twee dikke strepen. Eindelijk na 1 jaar met een miskraam van 13 weken in 2023 en daarna een miskraam van 5 weken begin dit jaar eindelijk weer zwanger. Zo hopen dat het nu goed gaat

2 maanden geleden

Reactie op Elise_86

Heel heel!!!! Blij!!!! 2 dagen te laat voor menstruatie en echt twee dikke ...
DPO 11 btw 🤣

2 maanden geleden

Hallo, Zouden jullie even met mij mee kunnen kijken?🙈 Ik zie een heel licht streepje bij T1, zien jullie dat ook? Of ben ik gek geworden haha. Ik ben nu 2 dagen te laat.

2 maanden geleden

Reactie op tessaatje

Hallo, Zouden jullie even met mij mee kunnen kijken?🙈 Ik zie een heel lich ...
Ik kan hem er helaas niet uithalen....ik zou verwachten dat hij dan toch wel ietsje donkerder zou zijn. Maar ik zou voor de zekerheid over 2 dagen nog eens testen! Wellicht dat hij dan ineens wel op popt!

2 maanden geleden

Ik kan hem er helaas niet uithalen....ik zou verwachten dat hij dan toch we ...
Sowieso bedankt voor het reageren! Ik heb nu een digitale test besteld en dan ga ik morgen testen. Ben nooit te laat met mijn ongesteldheid, dus ik heb nog hoop. Spannend!!

2 maanden geleden

Reactie op tessaatje

Sowieso bedankt voor het reageren! Ik heb nu een digitale test besteld en d ...
Ik zou die digitale inderdaad even afwachten. De 2e foto vind ik ook lastig, misschien ligt het aan mijn scherm. Maar sowieso kan een dagje later testen (altijd de eerste ochtendurine gebruiken) geen kwaad en zal hij dan alleen maar duidelijker worden! Ik duim voor je!

2 maanden geleden

Vanochtend! Zo blij na MA en uiteindelijk curretage op 1 maart. Ik was 3 dagen overtijd, heb deze ronde ook echt gewacht met testen… voelde me wel al 1,5 week heel licht in m’n hoofd, beetje wazig gevoel. En af en toe kokhalzen en grotere borsten. Succes allemaal!

2 maanden geleden

Ik heb op 11 juli mijn eerste IUI gehad van een Deense donor (BAM) en had o ...
Gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws zeg… De krampen, kan dat niet bandenpijn zijn??? Aangezien je baarmoeder groeit, kun je daar nu ook al last van hebben… Liefs!

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws zeg… De krampen, kan dat niet banden ...
Ja, dat dacht ik ook, maar dat is meer een scherpe stekende pijn. Heb ik af en toe ook, als ik te snel opsta van de bank ofzo. Dit zijn echt krampen, alsof mijn hele binnenste zichzelf naar buiten wil persen. Nu heb ik ook obstipatie, dus misschien dat de baarmoeder geprikkeld is door de darmen en daardoor krampt. Heb vandaag nog even zelf met de echo gespiekt en er lijkt nog steeds hoog in de baarmoeder een holte te zitten. Heb wel voor de zekerheid de foto's doorgestuurd naar de kliniek. Ik maak vaak vroege echo's, maar zelden zo vroeg. Dus hopelijk hebben zij er meer verstand van of dit normaal is. Het is nu al een week gaande. Maar geen bloedverlies, veel zwangerschapskwaaltjes en dikke positieve testen.

2 maanden geleden

Ja, dat dacht ik ook, maar dat is meer een scherpe stekende pijn. Heb ik af ...
Mmm zoals steekjes bij je eisprong? Dat herken ik ook wel, rondom eisprong heb ik dat altijd aan één kant. Hopelijk is alles gewoon goed, en hoe fijn dat je zelf die echo’s al kunt maken zeg… lijkt voor mij een eeuwigheid als ik tot 8 weken moet wachten. En wellicht idd, je darmen zijn ook van slag en het staat allemaal met elkaar in verbinding. Hopelijk is het gewoon onschuldig, al je signalen en klachten zijn verder positief. Bij mijn miskraam vorige keer hield ik steeds maar lichte streepjes en bij CB kwam het niet verder dan 1-2 weken… Dus als je goede tests hebt, je kwaaltjes en je zag de holte, zal het vast allemaal goed zijn. Toch snap ik je zorgen hoor, je wilt gewoon zo graag dat alles goed gaat en bij elke lichamelijke verandering zijn we nu alert en extra opmerkzaam. Liefs