709 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op tessaatje

Hallo, Zouden jullie even met mij mee kunnen kijken?🙈 Ik zie een heel lich ...
Ik zie hem. Ik heb dit soort testen ook. Heb je het wel binnen de afleestijd afgelezen/foto gemaakt? Want bij mij was het de avond dat ik hem deed best licht en de volgende ochtend was het veel donkerder en zelfs de t2 heel licht opgekleurd. Misschien kun je beter de clearblue met weken indicator gebruiken. Ik deed namelijk woensdag avond zo’n test als op de foto en het was super licht t1, en nog lichter bijna niet te zien t2 en nu vanmorgen deed ik er weer 1 (5 dagen later) en was t1 donker, t2 ietsje lichter en zelfs al een licht streepje bij t3, dus of ze heel betrouwbaar zijn weet ik eerlijk gezegd niet😅

2 maanden geleden

Volgens eigen berkeningen 4 weken 5 dagen nu ❤️ in april een miskraam gehad waarbij de testen ook veel lichter waren dus wie weet is nu wel t moment daar😍

2 maanden geleden

🥰

2 maanden geleden

Ik deed vandaag een test. Als ik goed kijk zie ik een licht streepje. 12dpo, 2 dagen voor NOD. Zou dit positief kunnen zijn? Ik deed daarna nog een andere zwangerschapstest waar echt zwanger op stond maar ik durf het nog niet te geloven.

2 maanden geleden

Deze deed ik daarna

2 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Volgens eigen berkeningen 4 weken 5 dagen nu ❤️ in april een miskraam gehad ...
Heel duidelijk!!! Had jij bij je miskraam ook steeds lichtere testen? Nu overduidelijk in ieder geval. Hier ook, proberen te genieten en vertrouwen te hebben. Wel lastig soms, zeker na een miskraam hè?

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Heel duidelijk!!! Had jij bij je miskraam ook steeds lichtere testen? Nu ov ...
Ja ze werden steeds lichter terwijl ze al niet zo donker waren. Ik had vd week al een test gedaan die positief was die was redelijk licht dus ik dacht gelijk het zal wel niet maar na deze testen van vandaag tog wat meer hoop gekregen. Vind het idd lastig om er echt heel blij mee te zijn bang dat ik weer teleurgesteld word.

2 maanden geleden

De mijne lopen mooi op, nu 4.5 weken 🥰 door een mk begin juni mag ik volgende week donderdag al voor een vroege echo ❤️

2 maanden geleden

Na onze tweede IUI poging 3+4. Wij zijn helemaal gelukkig 🩷🩷💙💙

2 maanden geleden

Reactie op mirstraa

Na 4 jaar fertiliteitstraject, gisteren positief getest, niet te beseffen🙈 ...
Mag ik vragen welk traject je hebt gedaan? Ik heb IUI gedaan en werd net gebeld dat ik te vroeg heb getest.. ik heb 15 juli mijn inseminatie gehad met 2 eitjes. Dus morgen 16 dagen na IUI. Ik heb 3 zwangerschaps testen. Maar moet nog wachten zegt ze… ben een beetje down ❤️❤️

2 maanden geleden

Dinsdag, vrijdag & vanochtend. Nu kan ik wel stoppen denk ik haha. Vandaag denk ik 4.3!

2 maanden geleden

Reactie op L.E.A.

Ik zie hem. Ik heb dit soort testen ook. Heb je het wel binnen de afleestij ...
Waah vanavond toch de digitale gedaan, ik kon niet wachten..🙈 ennnnn Zwanger🥰 Zo dankbaar! Je had het streepje toch goed gezien Lea.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd 😊, ik was voor de laatste 3 juli ongesteld nu al zwanger, veel kramp. Dit wordt onze eerste kindje. Hebben jullie ook last van krampen ?

2 maanden geleden

Reactie op tessaatje

Waah vanavond toch de digitale gedaan, ik kon niet wachten..🙈 ennnnn Zwang ...
Ah super! Gefeliciteerd 🥰

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Gefeliciteerd 😊, ik was voor de laatste 3 juli ongesteld nu al zwanger, ve ...
Gefeliciteerd 🥰 Ja de kramp herken ik wel..

2 maanden geleden

Reactie op L.E.A.

Gefeliciteerd 🥰 Ja de kramp herken ik wel..
Dankjewel !!! Ja dan ben je toch zenuwachtig en dan slaap je ook slecht 😿, gelukkig ben ik niet de enige die gevoel heb dat ik ongesteld ga worden

2 maanden geleden

Reactie op jennifer de smet

Wat denken jullie? Is in de avond genomen. Ik denk wel dat dit positief is ...
Proficiat, ik had bij mijn eerste test ook zo'n heel dun streepje, het meet zwangerschap hormoon , mijn vriend zei een beetje zwanger?waarop ik zei is wel of niet dus bij jou ook zeker zwanger 🙂🥰

2 maanden geleden

Reactie op Suus399

Dinsdag, vrijdag & vanochtend. Nu kan ik wel stoppen denk ik haha. Vand ...
Proficiat, ik ben vandaag ook 4,4 🥰

2 maanden geleden

Getest met 11 dpo, had gewoon een gevoel.. niet eens klachten. 😅

2 maanden geleden

Tets loopt mooi op 🥰, Volgens berekening ( eigen) 6 april 2025 uitgerekend😍