709 Reacties

2 maanden geleden

29-07 positieve test! Vandaag een mooi duidelijk streepje. Hopelijk vrijdag een knalstreep!! 👶🏼🩵🩷

2 maanden geleden

29-07 positieve test! Vandaag een mooi duidelijk streepje. Hopelijk vrijdag ...
Zeker loopt heel mooi op gefeliciteerd 🍀❤️

2 maanden geleden

Hier loopt de test mooi op! Vorige week een cb test gedaan die 1-2wk aangaf. Had vandaag dus 2-3wk verwacht, maar kreeg een 3+ te zien! Volgens de handleiding betekent dat dat ik vandaag 5+ weken zou zijn. Opzich knap, aangezien ik op donderdag 11 juli de IUI heb gehad (<3wk geleden) en ik toch echt alleenstaand ben 🙈 extra hoge HCG levels?😂

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Bij hoeveel weken hebben jullie je eerste echo? Ik krijg hem zoals het nu l ...
Wij 12 augustus bij 6+6. Al bijna dus!

2 maanden geleden

Met 9dpo helder bloedverlies dus dacht een vroege menstruatie. Op 10dpo toch een test gedaan, maar was negatief dus ik dacht door naar ronde 12🥺 maar na 2 dagen stopte het bloedverlies en vond ik het toch een beetje gek. Gisteren op 14dpo toch een digitale van sensitest gedaan en die is positief!💖💙

2 maanden geleden

Test van vanochtend. Zo dankbaar meteen weer na de mk op 26 juni 🥰

2 maanden geleden

🥹🥹🥹 zo blij! Na een mk in april! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op mrlnvd

🥹🥹🥹 zo blij! Na een mk in april! 🥰
Heel veel geluk😍

2 maanden geleden

Kan t nog niet helemaal geloven 🥹🤍🙏 Hopelijk gaat het deze keer goed!

2 maanden geleden

Eerste zwangerschap, heel spannend allemaal! 🥰

2 maanden geleden

Mijn positieve test! 🥹

2 maanden geleden

Gister 2 testen gedaan. De normale en de vroege. Beiden liepen gelijk op. Mijn menstruatie was te laat. Maar we zijn op vakantie dus daar maar testen gekocht. Kon het niet geloven na 1,5 jaar nooit een positieve test gehad te hebben.

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Spannend, lijkt nog lang te duren hè???? 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Ja zo spannend... kan niet wachten tot het zover is! Al veel symptomen?

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! 29e eerste positieve test, dag erna ook digitale gedaan en allemaal positief🥰 Geniet allemaal van je zwangerschap ♥️

2 maanden geleden

Gisteren, 11DPO 🥰

2 maanden geleden

Vandaag de test dag 12 dagen na terugplaatsing. (IVF) Vind het erg licht.. zondag al clearblue gedaan die gaf 1-2 weken aan. Ziekenhuis wilt nu dat ik morgen ochtend weer een test doe maar dan weer clearblue. Iemand ervaring met een lichte test? Begin laatste menstruatie was 2 juli. Ovulatie 14 juli.. zou dus nu 4 weken zwanger "moeten" zijn.

2 maanden geleden

Deze ochtend deze test 12dpo .. misselijk en borsten doen pijn sinds vandaag ofwel komen men regels eraan ofterwel ben ik pril zwanger de test heeft een heel fijne lijn. Kijken jullie even mee ?

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Gefeliciteerd allemaal! 29e eerste positieve test, dag erna ook digitale ...
Proficiat ! De test die het lichste is heb je daar een foto enkel van? Mijn is namelijk vandaag net hetzelfdz 🤞

2 maanden geleden

Zou eigenlijk rond 28-7 ongesteld moeten worden. Gisteren op 31-7 positief getest! Eerste zwangerschap🥰

2 maanden geleden

Reactie op Krissy790

Zou eigenlijk rond 28-7 ongesteld moeten worden. Gisteren op 31-7 positief ...
Proficiat 🫶