16 Reacties

2 maanden geleden

Probeer het rustig af te bouwen stress is ook niet goed voor je! En de huisarts kan je er ook goed bij helpen! Ik ben ook 6weken en rook minder . Niet schuldig voelen heb zelf ook gezonde kinderen

2 maanden geleden

Reactie op mylene123

Probeer het rustig af te bouwen stress is ook niet goed voor je! En de huis ...
Dankjewel!! Hoeveel rook jij nog en heb of krijg jij iets van de huisarts? Zie dat beeld voor me dat bij elke heis van een sigaret de foetus geen lucht krijgt..

2 maanden geleden

Reactie op JM25

Dankjewel!! Hoeveel rook jij nog en heb of krijg jij iets van de huisarts? ...
Rook er nu 6perdag. Huisarts kam je medicatie ofzo geven. Snap je angst je hoeft je echt niet schuldig te voelen!

2 maanden geleden

Reactie op mylene123

Rook er nu 6perdag. Huisarts kam je medicatie ofzo geven. Snap je angst j ...
Oke dankjewel, gelukkig!!

2 maanden geleden

Reactie op mylene123

Rook er nu 6perdag. Huisarts kam je medicatie ofzo geven. Snap je angst j ...
Weet je toevallig wat voor medicatie? Hier moet ik dan naar zo een praktijk ondersteuner, en die heeft dan pas over 4 weken plek. Heb dat 1x eerder geprobeerd en dan krijg je zo een stom boekje mee naar huis.. had er helemaal niks aan. Ben nieuwsgierig waar ik dan naar kan vragen eventueel

2 maanden geleden

Ik rookte altijd best veel, het moment dat ik een positieve test had was ik er gelijk vanaf. Natuurlijk is het soms moeilijk maar probeer voor jezelf duidelijk te stellen dat je het niet alleen voor de gezondheid van jezelf doet maar ook die van je kindje. Schuldgevoel is niet nodig maar probeer sterk te blijven en het niet opnieuw te doen!

2 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Weet je toevallig wat voor medicatie? Hier moet ik dan naar zo een praktijk ...
Jaa geen idee wat voor medicatie had op google gelezen!

2 maanden geleden

Reactie op Janehof

Ik rookte altijd best veel, het moment dat ik een positieve test had was ik ...
Je hebt gelijk!!!! Ik ga gewoon weer opnieuw beginnen met stoppen!!

2 maanden geleden

Eigenlijk zit het ook allemaal in je hoofd. Boek van Alan Carr is een aanrader. Ik weet nu sinds donderdag dat ik zwanger ben en ben sinds vrijdag gestopt. Eerste paar dagen waren heel heftig met emoties, maar nu snak ik er bijna niet eens meer naar. Ik rookte een pakje per dag. Jij kan dit gewoon!!!!

2 maanden geleden

Ik rook zelf niet, maar heb om me heen gehoord dat acupunctuur heel goed kan helpen als je wilt stoppen! Vaak zijn 1-2 sessies al genoeg. Wie weet heb je er iets aan 🤗

2 maanden geleden

Ik rookte ook veel. Op het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik gestopt! Helaas is dit uitgelopen een miskraam... Ik was zo blij dat ik gestopt was met roken anders had ik altijd gedacht ' wat als'. Daarna weer begonnen met roken, binnen 2 maand weer zwanger en direct gestopt. Nu een gezonde meid van 1,5. Wat bij mij ook erg hielp was dat als ik er zin in had ( na de bevalling van me dochter gehad) om dan een lolly te gaan eten ! Denk er vooral aan dat het gezonder voor jezelf is als je blijft stoppen met roken, en dat je kindje zo gezond mogelijk te wereld mag komen 🤍

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ik rookte ook veel. Op het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik ges ...
En, het roken is teeeering duur hahaha! Misschien helpt dat ook 😊. Kun je mooie spulletjes voor je baby van halen 🥰🥰

2 maanden geleden

Misschien een hele gekke tip, maar een vriendin van mij keek altijd naar foto’s van gehandicapte/beperkte kinderen, om zichzelf te reminden dat ze dat echt niet wilt - schade door roken. Dan stopte ze snel de sigaret weg

2 maanden geleden

Ik ben vorige week toen ik het ontdekte in een keer gestopt. Gaat Opzich wel Behalve als ik vrienden zie roken. Dan krijg ik de zin wel heel erg. Ik zal er niet een opsteken, omdat ik weet hoe slecht het is. Toch het gevoel van zin wat blijft. Dat is heel krom en voel ik me schuldig over. Hoe kan ik zin hebben in iets wat zo schadelijk is.

2 maanden geleden

Gewoon niet meer doen! Ik ben ook gelijk gestopt bij de positieve test. Gevraagd aan mijn vriend of hij de sigaretten die ik nog had liggen kapot wilde maken en wilde weggooien. Nu heb ik het niet meer in huis, de trek in een sigaretje blijft maar gaat ook weer snel over. Niet meer in huis halen, scheelt een hele hoop!!

2 maanden geleden

Reactie op shabnam1901

Ik ben vorige week toen ik het ontdekte in een keer gestopt. Gaat Opzich we ...
Er zin in hebben en het daadwerkelijk opsteken van een sigaret is een groot verschil hoor! Ik ben na de positieve test meteen gestopt, maar nu soms nogsteeds zin in (36 weken zwanger), ondanks ik het zooooo vind stinken en waarschijnlijk nooit meer wil gaan roken🤭