17 Reacties

2 maanden geleden

Bij ons vlogen er die dag honderden ooievaars over.

2 maanden geleden

Wij waren op vakantie en hadden beide een wens armbandje gekocht. Mijn wens was dat ik snel zwanger zou worden. 2 dagen later een positieve test in handen. En week later vertelde mijn partner dat hij precies het zelfde had gewenst🙈

2 maanden geleden

Ik zag toen ik in de tuin zat elke keer de zelfde vlinder en die bleef maar terugkomen. Kort daarna had ik een positieve zwangerschapstest😊

één maand geleden

Ergens in juni (weet niet meer of het voor of na laatste menstruatie was) een droom gehad dat ik in juli een positieve zwangerschapstest zou hebben. Dit bleek ook zo te zijn op 30 juli. Daarnaast een week van te voren las ik bij toevaal mijn horoscoop (deed ik anders ook nooit) waarin stond dat een grote wens werkelijkheid kon worden. Echt bizar.

één maand geleden

ik zat in de auto en zag telkens luchtballon in paren. Die week droomde dat ik een tweeling kreeg. Dit moet de week van de bevruchting zijn geweest! Morgen heb ik de eerste echo en vind het vrij bizar als ik echt een tweeling krijg!

één maand geleden

Bij ons waren ooievaars ook een terugkerend iets in de maand dat ik zwanger mocht raken.

één maand geleden

Bij mij stond een tarotkaart lezeres op de markt. Ik liep er langs en ze feliciteerde me.. ik wist toen zelf niet eens dat ik zwanger was😅 (was toen dus helemaal niet leuk) achteraf wel bijzonder.

één maand geleden

ik zat in de auto en zag telkens luchtballon in paren. Die week droomde dat ...
Ik ben nu heeeeel benieuwd

één maand geleden

ik zat in de auto en zag telkens luchtballon in paren. Die week droomde dat ...
Ben heeeel benieuwd wat je morgen te horen gaat krijgen🤭

één maand geleden

Ik zag elke dag random een vlinder in de maand juli. En nu nog steeds. Ook online en op de meest gekke plekken zag ik afbeeldingen van vlinders. Ook mijn schoonmoeder had een voorgevoel. En ik zag ineens engelennummers

één maand geleden

Een lieveheerstbeestje is voor mij een teken van leven of dood. Op de begrafenis van verschillende familieleden is het al voorgekomen dat er dan een lieveheerstbeestje op mij komt zitten. Ook vlak na mijn buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb ik een dag een lieveheerstbeestje gehad die de hele dag weer terug kwam. Gisteren zag ik een lieveheerstbeestje bij ons in huis (Flat 5e etage, dus bijzonder dat die daar komt). En nu net een goede echo gehad met een kloppend hartje!

één maand geleden

Mijn vriend en ik waren gaan kamperen en we zagen op hetzelfde moment een vallende ster. Na de test kwam er op ons beiden een lieveheersbeestje zitten en was er een regenboog aan de lucht (vorig jaar miskraam gehad)

één maand geleden

Ik was me aan het omkleden en mijn zoontje van 3 zei opeens, mama heeft een baby in de buik. Dus ik zeg nog nee, mama heeft geen baby in haar buik (ook niet over baby’s gehad of iets) 2 weken later een positieve clearblue test met 1-2 weken erop. Dus was ik net zwanger toen hij de opmerking maakte..

één maand geleden

Bij onze vorige zwangerschap 🤰🏼 vertelde onze zoon toen 18 maanden “baby in buik” 👶🏻 In dezelfde de week in ons appartement een lieveheersbeestje 🐞 op mijn hand ✋🏼 En later die week in het bos 🌳 kort daarna een positieve test. Zo bijzonder! Deze zwangerschap 🤰🏼 noemt mijn dochter 👶🏻 van 14 maand dagelijks mama baby en ja hoor opnieuw zwanger 🤰🏼

één maand geleden

Dubbele getallen overal !

één maand geleden

ik zat in de auto en zag telkens luchtballon in paren. Die week droomde dat ...
Geen tweeling voor ons! stiekem wel opgelucht maar snap niet waar de tekenen vandaan komrn