13 Reacties

16 dagen geleden

Jeetje wat heftig! Ik ben niet volledig single mom, maar mijn vriend is alleen de weekenden thuis. Dus voelt vaak wel zo! Wat dapper dat je voor jezelf en je kindje hebt gekozen, daar wilde ik even op zeggen dat je trots op jezelf mag zijn!❤️ En alles komt goed, vooral doen wat goed voelt en wanneer mogelijk en nodig echt om hulp vragen. You can do this😘

16 dagen geleden

Ik ben ook alleenstaande mama en wij kunnen dit! Ik ben trots op jou dat jij voor je baby kiest ❤️

16 dagen geleden

Je hebt juiste keuze gemaakt, wat een rotzak bah

16 dagen geleden

Ik ben geen single mom. Maar je heb de goed keuze gemaakt.❤️

16 dagen geleden

Ik ben inmiddels geen single mom meer. Maar bij mijn eerste kind ben ik vanaf de zwangerschap tot zijn 10e jaar alleen geweest. Het was niet altijd gemakkelijk en heb me ook weleens eenzaam gevoeld. Maar echt ik had niks willen missen. Heb zo ontzettend genoten van hem en natuurlijk nu nog. Maar zou het zo weer over doen. Het komt goed! Zeker met een vangnet om je heen. Die had ik dan weer niet. En heb nog een.beperking ook. Dus meis het komt echt goed. En het is zijn verlies niet die van jou. Want hij gaat zoveel missen. Geniet van je zwangerschap en alles wat daarna komt. Ik wens je het beste toe ❤️

16 dagen geleden

Jemig wat een verhaal! Je mag trots op je zelf zijn. Hier ook helaas een single mom to be (13 weken). Na 2 jaa fertiliteitstraject geeft man aan dat hij twijfels heeft, daardoor ivf op on hold gezet. Toch op vakantie gegaan en daar spontaan zwanger geworden. Toch kiest kan er voor om zijn gevoel te volgen en te willen scheiden. Achteraf bleek hij al 6 maanden een buitenechtelijke relatie te hebben.

16 dagen geleden

Maar 1 woord hiervoor: wauw. Ik snap niet dat mannen zo zijn en je zo voor het blok kunnen zetten door die keuze te stellen. Ik vind dat je de juiste keuze gemaakt heb!

16 dagen geleden

Reactie op LiefdevolleGolf604849

Jemig wat een verhaal! Je mag trots op je zelf zijn. Hier ook helaas een si ...
Jeetje wat heftig! Ik hoop dat je oké bent. Heel veel sterkte en geniet van de zwangerschap 🥺❤️

16 dagen geleden

Ooit eens geleerd, kies nooit voor iemand die je een keuze laat maken! 💘 dat is ook helemaal geen liefde, dan zou je nooit de ander in zo’n situatie plaatsen! Ik ben zelf bewust alleenstaand moeder (dus middels een donor). Ja het is met momenten even bikkelen, zoontje is nu 1,3 en ben nu 14 weken zwanger van nr 2. Je kunt veeeel meer dan je zelf voor ogen hield. Ook al snap ik dat jouw keuze in het begin anders gebaseerd is. Jouw kindje zal straks mega trots op je zijn en die lieve vriend… die komt vast ooit weer 🫶🏼

16 dagen geleden

Dit ga je met trots strks tegen je kleintje zeggen en elke dag naar hem haar kijken en denken o wat een juiste keuze heb ik gemaakt

16 dagen geleden

Ik ben ook alleen staande moeder. Wel goed contact met vader. Sterkte! Je band wordt echt heel sterk met je kindje

14 dagen geleden

Heel heftig verhaal. Ik vind je ontzettend stoer en ik gun je een fijne zwangerschap en bevalling. Ik vind je ex een zak!

14 dagen geleden

Wat verschrikkelijk dat hij je voor deze keuze stelt! Dat is al geen goed teken van jullie relatie. Heel fijn om te horen dat je ouders je steunen. Alles heeft een reden en waar een wil is, is een weg! Durf vooral ook om hulp te vragen. Dat je deze keuze durft te maken, laat al zien hoe krachtig je bent! Succes en ik hoop dat je toch van je zwangerschap kunt genieten!