10 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem echt heel erg vervelend ben al hele dagen heel erg vermoeid en dan kun je ook niet eens lekker slapen waardoor je nog verder vermoeid raakt.. Tot nu toe heb ik nog geen oplossing gevonden helaas

24 dagen geleden

Dit mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Kinderen vanaf 3 jaar mogen dit ook al. Er staat 3x per dag maar ik gebruik maar een theelepel een uur voor het slapen gaan en dit gaat prima. Anders word ik suf wakker.

24 dagen geleden

Reactie op robbin21

Dit mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Kinderen vanaf 3 jaar mogen d ...
Ik heb trouwens zomaar een foto en een site opgezocht. Ik haal het uit een biologische winkel. Ik weet niet of deze site betrouwbaar is.

22 dagen geleden

Ik ben nu 9+6 en heb dit ook echt al dagen. Ik sliep altijd vroeg, maar nu kan ik ‘s nachts letterlijk niet slapen. Overdag ben ik super moe en in de nacht gebeurd er gewoon helemaal niks 😔

19 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik ga al rond 21:30uur slapen, dan gaat het tot 01:00 ongeveer goed en vanaf dan zie ik elk uur. Vanaf 4uur klaar wakker, mega vervelend! Ik ben nooit een goede slaper geweest, maar dit is wel heel irritant

19 dagen geleden

Reactie op Saarrow

Heel herkenbaar. Ik ga al rond 21:30uur slapen, dan gaat het tot 01:00 onge ...
Irritant is het zeker. Vooral omdat je je rust juist nodig hebt nu. Maar goed we gaan gewoon door dan maar wat meer rust momenten pakken op de dag😅

19 dagen geleden

Misschien kan deze ademhalingstechniek helpen? Adem gedurende 4 seconden heel rustig in door je neus. Houd je adem 7 seconden in. Adem heel rustig uit door je mond gedurende 8 seconden.

18 dagen geleden

Ik heb het zelfde probleem ook, maar heb hiernaast ook buikpijn als ik op mijn linkerkant slaap jullie ook? Ik krijg soms steekjes en als ik op sta gaat het weg

18 dagen geleden

Bij mij gaat het 's nachts slapen beter sinds ik mijn extra dutje overdag beperk tot 30 min. Verder helpt het om ervoor te zorgen dat er voldoende verse lucht in je slaapkamer komt. Ik draai veel in mijn slaap, zonder mijn zwangerschapskussen kan ik echt niet slapen. Deze ligt of - in de lengte langs mijn zij, waarna ik er soort van knuffelend mee slaap; of - als een hoefijzer om mijn romp, onder mijn bovenbenen door. Hierdoor lig ik op mijn rug met mijn benen open, of wederom met het kussen tussen mijn benen op mijn zij. Deze houding op de rug is goed om je bekken te ontlasten (tip bekkenfysio vorige zwangerschap)

17 dagen geleden

dit heb ik ook, ik slaap rond 23:00 echt elke dag dan word ik wakker om 3/4 uur om te plassen daarna ben ik klaar wakker en val ik niet meer in slaap