16 Reacties

2 maanden geleden

Hi Naomi! Ik heb precies hetzelfde! Ik lig nu ook alweer 2 uur wakker, helemaal met die hitte nu😋 En ik moet ook elk half uur plassen of word snachts wakker met honger.😅 Ik ben 6 weken en 3 dagen nu. Ik hoop dat het met de tijd beter wordt! Ik zou zeggen: wees vooral lief voor jezelf overdag en vraag niet teveel van jezelf. Je bent een kindje aan het maken, dat gaat voor alles!

2 maanden geleden

Hier nog een! Zo moe en dan niet kunnen slapen. Overdag kon ik vaak wel slapen, dus nu in mijn vakantie een powernap van een uur gedaan om toch een beetje aan mijn slaap te komen. Op een gegeven moment kon ik het niet uitstaan, maar toen ik het ging googlen schijnt het iets vaker voorkomends te zijn in het eerste trimester. Dat stelde me wel een beetje gerust, omdat ik echt dacht dat het aan mij lag

2 maanden geleden

ja plassen herken ik ook heel erg maar slapen kan ik amper door het weer verschikkelijk!

2 maanden geleden

Reactie op Marcella77

Hi Naomi! Ik heb precies hetzelfde! Ik lig nu ook alweer 2 uur wakker, hele ...
Ja verschrikkelijk he.. hoop ook dat het met de tijd beter wordt! Helaas moet ik ondanks ik mij niet fit voel gewoon werken vandaag. Iedereen is op werk met vakantie en ze hebben geen ander personeel..😔

2 maanden geleden

Reactie op Kimmst

Hier nog een! Zo moe en dan niet kunnen slapen. Overdag kon ik vaak wel sla ...
Oh wel lekker dat je vakantie hebt nu! Gelukkig zie ik nu ook dat ik niet de enige ben die er last van heeft

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

ja plassen herken ik ook heel erg maar slapen kan ik amper door het weer ve ...
Ja het weer speelt ook heel erg mee op het moment!

2 maanden geleden

Ja verschrikkelijk he.. hoop ook dat het met de tijd beter wordt! Helaas mo ...
Hi Naomi! Ah wat balen dat je wel gewoon moet werken! Zou je misschien wat meer rust momentjes in kunnen bouwen op je werk? (Geen idee of dat mogelijk is met jouw werk). Maar het blijft gewoon rot en pittig, dat slechte slapen doet zoveel! En als het echt niet gaat, toch maar gewoon ziek melden. Je doet wat je kan. Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Marcella77

Hi Naomi! Ah wat balen dat je wel gewoon moet werken! Zou je misschien wat ...
Dankjewel! Ik heb het gelukkig wel overleefd vandaag. Morgen lekker een dagje vrij!

2 maanden geleden

Ik doe mee! Knikkebollen maar slapen als het kan ho maar. Op dagen met ruimte voor dutjes ga ik ervoor, lukt niet altijd maar oordopjes en een slaapmasker tegen het daglicht helpen me wel om me even af te sluiten van de wereld :). En verder hopen dat het niet meer wordt en het in mn tweede trimester verbetert allemaal. En mezelf eraan herinneren dat het okee is om niet te werken als het niet gaat, dat ik dat dan ook voor ons kleintje doe helpt mij persoonlijk ook wel goed.

2 maanden geleden

Gister erachter gekomen dat ik zwanger ben en het is ondertussen 05;35…..

2 maanden geleden

Ik heb morgen pas mijn NOD maar wel duidelijk zwanger (positief getest afgelopen vrijdag). Sinds dit weekend elke ochtend om 4uur wakker en dan nog een paar mini slaapjes er achteraan om vanaf 6u/half 7 gewoon niet meer te kunnen slapen en dat in de vakantie…..

2 maanden geleden

Jazeker! Ik mag mij aanmelden voor deze klas! Ik heb ontdekt dat thee helpt Rooibos kaneel van zonnatura voor het slapen gaan Al zit het tussen mijn oren. Ik slaap na 2 weken alweer 2 nachten! 🥳🥳

2 maanden geleden

Oh man, hier ook. Soms al om 4u klaarwakker. Net mn baan opgezegt dus kan het gelukkig wel een beetje inhalen overdags maar leuk is anders. Wat doen jullie als je niet kan slapen? Ik heb nu een puzzel in de woonkamer liggen. ☺️

2 maanden geleden

Ik ga naar beneden ruimen poetsen filmpje kijken en het op de bank opnieuw proberen

2 maanden geleden

Yes ik ben nu 8 weken en elke morgen om 4uur klaarwakker (had ik bij zwangerschap 1 ook) maar nu extra vervelend want heb ook nog een peuter thuis dus moet wel fit zijn

2 maanden geleden

Echt ellende he! Ik lig ook elke nacht minimaal 2uur wakker. En mn zoontje is 7uur gewoon weer klaar voor de dag, dus uitslapen zit er niet meer zoals bij de vorige zwangerschap.