5 Reacties

één maand geleden

Ik had het de eerste 3-4 weken, het gaat nu ietsjes beter! Maar na een uurtje werken kon ik bijna mijn ogen niet open houden…

één maand geleden

Hoi Zonneke, het is echt pittig die vermoeidheid. Ik had dit bij mijn eerste zwangerschaps ook heel erg. Ik kwam van werk thuis en ik ging zonder te eten (vanwege die misselijkheid) meteen naar bed. En dan in de ochtend moe wakker worden. Zo bizar. Tijdens mijn tweede zwangerschap ook moe maar daar aan toe geven ging alleen als de peuter op bed lag. Verder deed ik dan het hoog nodige (of helemaal niets) en hing ik een beetje op de bank. Nu zwanger van de derde en ik ben blij dat ik ook dagen vanuit huis werk. Ik ben na een paar uurtjes werken ook helemaal op. Dan ga ik een uur liggen op de bank of op bed en dan probeer ik het weer. Maar man, man, we moeten er even doorheen maar het is pittig. Ik wil in mijn hoofd graag zo veel doen maar ik krijg weinig gegaan

één maand geleden

Hier ook, zo moe! Bijna 8 weken zwanger en de dagen zijn zo lang! Mijn dochter is 4, die heeft geen slaapjes meer overdag, ik probeer gezamenlijk te rusten! Vanaf maandag weer werken, maar geen idee hoe.. 😫

één maand geleden

Zo herkenbaar! 😴😴 ik heb alleen al een dochter van 3.5 (die slaapt niet meer) en 2.5 Jr. Dus pff ben zo blij als mijn man vrij is in het weekend 🤣

één maand geleden

Herkenbaar! Mijn man doet de ochtenden, dat scheelt. Heb je een partner die kan bijspringen?