16 Reacties
5 maanden geleden
Minder kleding aandoen onder slaapzak dan je normaal doet. Eventueel extra raam open zetten on te luchten. En je zou ook een wekker kunnen zetten om hem te verschonen en dna gelijk zijn temp te meten.. weliswaar niet ideaal want dan moet he m wakker maken maar gaat wel om veiligheid 馃槈
5 maanden geleden
Reactie op happyhelen
Minder kleding aandoen onder slaapzak dan je normaal doet. Eventueel extra ...
Hij slaapt nu in een luier in de puckababy 0,5 tog
Heb het raam open hij staat verder in de slaapkamer dus niet meteen op de tocht.
Half 2 mag hij eventueel weer een zetpil. Dan gaat mn wekker ook weer.
Laten we hopen dat we de nacht goed doorkomen
5 maanden geleden
Reactie op Pinkstarlady
Hij slaapt nu in een luier in de puckababy 0,5 tog
Heb het raam open hij s ...
Niet verkeerd bedoeld maar waarom zou je een zetpil preventief geven. Mij was gezegd dit pas te doen als de kleine daadwerkelijk boven 37,5 komt dan pas heeft hij verhoging en boven 38 is pas koorts. Anders werk je het effect van de vaccinatie tegen zeiden ze mij. Gewoon een vraag 馃檲
5 maanden geleden
Reactie op Jorine & zoontje Jake
Niet verkeerd bedoeld maar waarom zou je een zetpil preventief geven. Mij w ...
Ik snap je verwarring , nu ik mn eigen berichtje terug lees.
Maar zo bedoel ik het zeker niet.
Ik ga geen zetpil geven als dat niet nodig is, om precies de reden die jij zegt.
Alleen hij had om half 8 wel een zetpil gehad, om bovengenoemde redenen, en mag (mocht hij half 2 weer koorts hebben) weer een zetpil.
Ik vind slapen in de puckababy wel een uitdaging. Ik lig net in bed, en heb hem net getemperatuurd en zn temperatuur is nu 37.1 en dat is prima.
Om half 2 zit er 6 uur tussen de zetpil(len) daarom staat er ook eventueel. Is er geen koorts dan ga ik hem zeker geen zetpil geven馃槉
5 maanden geleden
Reactie op Pinkstarlady
Ik snap je verwarring , nu ik mn eigen berichtje terug lees.
Maar zo bedoel ...
Ok茅 ok茅! Ja thank, ik moet namelijk volgende week woensdag en had deze adviezen gekregen. Dus ik raakte even in de war aangezien je zoveel leest. Bij ons slaapt hij ook lekker in zijn luier met hydrofiel inbaker doek. Raam is hele dag open geweest en nu dicht. De warmte is sws voor niemand leuk. Slaap lekker alvast
5 maanden geleden
Reactie op Jorine & zoontje Jake
Ok茅 ok茅! Ja thank, ik moet namelijk volgende week woensdag en had deze advi ...
Ja ik snap je heel goed hoor.
Het is ons tweede, en wij wisten bij de eerste geeneens dat hij eigenlijk niet eens in de puckababy mocht en die heeft daar toen gewoon met koorts (wel een zetpil) in geslapen. Hij is nu 4.
Ons zoontje nu , is 12 weekjes, en 4 weken terug kregen we dit te horen dat hij dus niet in de puckababy mag.
Maar hij slaapt anders echt niet! Mannetje was net helemaal overstuur want die stomme handjes de hele tijd zn speentje eruit te maaien馃檲
Ik zet nu gewoon deze nacht wat vaker mn wekker en hou hem goed in de gaten.
Maar voor nu een mooie temperatuur.
Succes volgende week! Prikjes zijn nooit leuk. En voor nu lekker slapen!
5 maanden geleden
Reactie op Lynn23
Mag een baby na vaccinatie niet in een slaapzak?? Ons zoontje van 13 weken ...
Nee word eigenlijk afgeraden. Ivm koorts en dat ze warmte kwijt moeten, anders kans op warmtestuwing.
Alleen ons zoontje slaapt totaal niet zonder de puckababy, dus heb goed zn temperatuur in de gaten gehouden. En we zijn de nacht goed doorgekomen. Wel veel gehuild en vaak wakker dus extra veel geknuffeld
5 maanden geleden
Ik breek even in. Onze zoon slaapt altijd in een korte mouwen romper en een tog 0.5 mouwloze slaapzak. Niet ingebakerd dus, maar wel een slaapzakje. Nu is onze kamer ook heel warm vannacht. Hij heeft 38.2. Nu kom ik er niet uit. In zijn romper laten slapen of toch slaapzakje?
Op ons consultatiebureau hebben ze er niets over het gezegd. Het blijft warm vannacht (18/19 graden buiten)
5 maanden geleden
Reactie op Ml33n
Ik breek even in. Onze zoon slaapt altijd in een korte mouwen romper en een ...
Ik zou m in 0.5 slaapzakje doen in evt alleen z鈥檔 luier. En in de nacht paar x even z鈥檔 temperatuur voelen en als je denkt voelt warm kan je even temperaturen en evt kleding aanpassen.
5 maanden geleden
M鈥檔 zoontje is 15 weken en heeft afgelopen vrijdag zn 3 maanden vaccinaties gehad. Sindsdien slaapt hij korter dan normaal. En is deze nacht zelfs al een uur wakker (en slaapt nog niet) , ligt gewoon te brabbelen in zn bed of aan de borst. Meer mensen die dit herkennen en of verband met vaccinatie er kan z鈥檔?
5 maanden geleden
Reactie op BlueberryBum
M鈥檔 zoontje is 15 weken en heeft afgelopen vrijdag zn 3 maanden vaccinaties ...
Herken het niet als effect van vaccineren. Is het niet mogelijk sprong 4? Of vroege start van slaapregressie.
5 maanden geleden
Reactie op charlieb89
Herken het niet als effect van vaccineren. Is het niet mogelijk sprong 4? O ...
Ahh geen idee.. ik ga me even in lezen over sprong 4. Hij is vannacht ook gewoon 2 uur lang wakker gebleven. Hij was al klaar voor de dag.. mama niet 馃槱馃槀
5 maanden geleden
Reactie op BlueberryBum
Ahh geen idee.. ik ga me even in lezen over sprong 4. Hij is vannacht ook g ...
Mijn zoontje heeft 15 juli zijn prikjes gehad heeft daar twee/ drie dagen beetje last van gehad vooral van zn beentjes. En die nachten waren ook iets onrustiger dan normaal wat natuurlijk logisch is. Toen heeftie mij afgelopen weekend getrakteerd met maar 1x per nacht de fles. En nou is het hier ook alweer paar nachten raar.. hij is wakker, brabbelen, mij aan kijken en hele gesprekken 馃槄 nou zit hij volgens de oei ik groei app in sprong 3 , weet niet of dat het is.. vanacht was weer een iets betere nacht maar de afgelopen nachten echt om de 1,5 uur wakker 馃き
5 maanden geleden
Reactie op BlueberryBum
Ahh geen idee.. ik ga me even in lezen over sprong 4. Hij is vannacht ook g ...
Jaaa herken het hier ook hoor. Ineens is meneer onrustiger, slaapt slechter. Zitten we paar dagen voor start sprong 4. Dus ik denk dat dat het misschien is 馃槉 sowieso verandert er veel rondom slaap rond 3-4 maanden.