8 Reacties

3 maanden geleden

Hi. Ik ben morgen pas 4 weken en slaap al sinds de vermoedelijke innesteling heel slecht. Heb rusteloze benen en kan er niet van in slaap komen.

2 maanden geleden

Hii! Hetzelfde hier, nu 4 weken zwanger maar pfff ik kom sinds donderdag (dat de test positief was) amper in slaap en elk moment wakker. Maar mn ogen zijn echt super vermoeid.. denk de adrealine en onbewuste spanning…

2 maanden geleden

Ik ontdekte vrijdag dat ik zwanger ben (4 weken) en slaap ook echt slecht. Denk ook door de adrenaline en het enthousiasme. Maar vervelend is het wel.

2 maanden geleden

Ik ben 4 weken en 2 dagen zwanger en ben de hele week al voor zessen wakker. Vanmorgen nieuw record: 05:15 😂 Zal de adrenaline wel zijn inderdaad.

2 maanden geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap 9 maanden slecht geslapen en nu begint het slecht slapen ook weer 😵‍💫

2 maanden geleden

Hi! Ik ben 11 weken nu en ik begin eindelijk weer te slapen nu ik over de piek van progesteron ben. Het is puur hormonaal, maar o wat irritant soms!

2 maanden geleden

Ik ben 4+4 en ik slaap ook zo slecht.. ben elke nacht om 5 wakker pff.

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Hi. Ik ben morgen pas 4 weken en slaap al sinds de vermoedelijke innestelin ...
Hier ook 4 weken en slaap nu een aantal dagen slecht. Veel plassen ook ‘s nachts. Rusteloze benen vannacht gehad, hopelijk was dat maar 1 nachtje 😭