4 Reacties

2 maanden geleden

Hey, ik heb hier ook last van.. Het heerst ook heel erg, iedereen is verkouden en last van de keel.Volgens mij kan het allemaal geen kwaad? Alleen is het heel vervelend om continu te hoesten en slechter te slapen. Ik zou zeker in de avond melk producten even achterwege laten dat werkt bij mij wel heel goed. Het is inmiddels al veel minder. Hopelijk is het bij jou snel weg 🙏 en fijne zwangerschap gewenst

2 maanden geleden

Ja ik heb dit ook. Voor mij was dit de reden om een test te doen. Ik las ergens op een forum dat het een ( vrij onbekend) zwangerschapskwaaltje is. Ik heb dit nooit maar moest er bijna van kokhalzen. Zo apart. En ja ik was idd...zwanger🙃.

2 maanden geleden

Ha ja ik dus ook al de hele weeek! Predictor en sensitest early gaven beide een heel licht streepje maar geloof dat die ook nog wel eens vals positief aangeven 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Hoi hoi, Hier helaas ook bekend mee, vanuit mijn vorige zwangerschap en nu ook weer.. vooral bij wakker worden heel vervelend! Heb er zo'n tongreiniger/schraper voor gekocht, bah. Succes! Duurde bij mij vorige keer erg lang, vies gevoel.