6 Reacties

2 maanden geleden

Ik snap je helemaal. Ik ging bij mijn vorige zwangerschap direct na mn test een weekendje weg en in het eerste kroegje wisten zij direct dat ik zwanger was. Ik heb het ze maar eerlijk verteld. Ondanks dat ik pas op 4 weken zat en gevraagd of ze het stil houden. Er was geen mogelijkheid dat ze zouden geloven dat ik niet zwanger was. Ik heb er nog over nagedacht om aan de bar te vragen of ze het konden verwisselen voor een 0.0, dat kan je doen en daarna zeggen dat je je niet zo lekker voelt.. maar ik vond het te veel gedoe.

2 maanden geleden

Je kunt zeggen dat je wilt gaan proberen om zwanger te worden en al niet wilt drinken. Ik heb maaaaaanden van tevoren al niet meer gedronken.

2 maanden geleden

Ik zat van de week in een restaurant aan de 0.0, mijn broertje bediende ons dus die zei gelijk: jij doet heel vreemd zus. Heb gezegd dat ik ongesteld was en dat door al die alcohol ik zovaak naar de wc moet en ik dat niet prettig vind. Zijn reactie was oh god gelukkig ik dacht al dat je zwanger was. (Die schat moest eens weten, zodra hij het weet gaat hij huilen)

2 maanden geleden

Ik heb morgen een wijnproeverij🤣 fantastisch moment, ik weet het.... Ik heb al jaren last van pigmentvlekken en die zijn de laatste tijd wat minder aanwezig. Ik heb tegen onze vrienden verteld, dat ik pillen heb van de dermatoloog gekregen en dat deze mega goed werken, maar ik absoluut niet mag drinken i.v.m. de werking. Geloof me, gisteren zei een vriendin: 'ik zie echt dat het stukken minder is geworden, zo fijn voor je!🤣 Ze moest eens weten🤣

2 maanden geleden

Ik heb mijn eerste uitje overwonnen door mijn verzonnen oorontsteking waar ik antibiotica voor had geslikt 😅 Dat ik de dag er voor een wijntje met de Buuf dronk en zo misselijk werd dat ik naar bed ging . Idem met sigaret .. ik ben een uitgaansroker en rook dan altijd mee …

2 maanden geleden

Reactie op Chelle2025

Ik heb morgen een wijnproeverij🤣 fantastisch moment, ik weet het.... Ik ...
Ik heb ook last van pigmentvlekken! Mag ik vragen wat de naam is van je pillen en of je de pillen gewoon door mag slikken tijdens zwangerschap?