16 Reacties
één maand geleden
Hier ook regelmatig wakker snachts en slecht weer in slaap kunnen komen. Elke x dat ik dan denk ik sta wel op,en dan val ik weer in slaap. Heb ik ook al week of 3 last van, ben ook 13 weken.
één maand geleden
Ik slaap echt super slecht.. zeker 5 a 6 keer wakker in een nacht en er zijn nachten bij dat ik helemaal niet meer in slaap kom nadat ik wakker ben geworden. Ben nu 15.6 weken en verbeterd niks helaas
één maand geleden
Reactie op lor91
Dat is de natuur die je klaarstoomt voor je baby en de gebroken nachten, da ...
We zijn juist net van de gebroken nachten af. Ik hoopte de laatste maandjes voor de nieuwe baby komt een beetje bij te tanken..
één maand geleden
Reactie op Manon36
Ik heb dit al vanaf t moment dat ik zwanger ben. Bij mij helpt het om magne ...
Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken naar magnesium.
één maand geleden
Rare tip, maar misschien kun je 3 dadels eten voor je gaat slapen. Schijnt echt goed te werken!
één maand geleden
Ik heb nu dit geprobeerd: oortjes naast m’n bed klaarliggen om muziek te luisteren als ik zo klaarwakker ben. Je hebt ook wel slaapmeditatie sessies die je kunt luisteren. Helpt mij wel omdat ik dan even niet met al mijn duizenden gedachten bezig ben.
één maand geleden
Yes al vanaf het begin van de zwangerschap in week 4 is het hier feest..
om 23:30 wordt ik wakker en val ik in slaap na plassen.
Tussen 3 en 4 nog eens en dan is het ook klaar.. dan ga ik er rond 5:15 uit om te werken..
In het weekend probeer ik dan nog een ronde omdat ik dan geen verplichtingen heb en dus uit kan slapen.( lees 6:30-7:00 want dan knort de maag)
één maand geleden
Jep, dit heb ik dus ook al vanaf het begin van mijn zwangerschap.
Zit inmiddels op 16+1 en dit is nog steeds zo.
Nou had ik er voor mijn zwangerschap ook al wel last van, maar toen viel ik wel veel sneller weer in slaap.
Nu lig ik soms wel 1 tot 2 uur klaarwakker in bed en dan begint het piekeren. 😔
Ik heb mij erbij neergelegd dat dit er nu eenmaal bijhoort. Ik moet zeggen dat ik al wel vroeg op de avond moe word. Soms val ik al rond een uur of 9 in slaap op de bank.
Voor mijn zwangerschap sliep ik vaak rond 22:00 uur.
Ik zit 's morgens al rond 06.30 uur in de auto naar mijn werk en ik ben wel iemand die veel slaap nodig heeft.
Tot nu toe kan ik het wel prima volhouden. Ik ben al super blij dat ik geen slaap meer nodig heb overdag!