7 Reacties

één maand geleden

Hee gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de tweede en sinds we erachter zijn lijk ik ook wel 3x zo hard gegroeid. Had bij m'n eerste ook in het begin een heel opgeblazen gevoel maar nu nog meer. Lijk ook wel al veel verder maar het is echt nog heel klein😅

één maand geleden

Reactie op LisaDeEerste

Hee gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de tweede en sinds we erachter zijn ...
Dan ben ik niet de enige haha ! Jij ook van harte gefeliciteerd 🥰

één maand geleden

Ik ook onverwachts zwanger en schelen straks 1 jaar en 11 maanden en ook mijn buik groeit steeds harder lijk t haha!

één maand geleden

Gefeliciteerd!🩵 Hier bevallen in December en nu ook zwanger van de 2e (6wkn)🤭🤰🏼 nog weinig kwaaltjes, buiten het vele plassen om en ook een buik die bijna niet te verbergen is🤪.

één maand geleden

Reactie op MelissaaB

Gefeliciteerd!🩵 Hier bevallen in December en nu ook zwanger van de 2e (6wk ...
Gefeliciteerd! Ik ben bevallen in november en nu negen weken. even lang er tussen straks, dus ongeveer even lang tussen de kindjes😉

één maand geleden

Gefeliciteerd! Ik had de 2e keer ook veel minder klachten (ik was weer wanger toen de oudste 4.5 maand was, zit 14 mnd tussen). Verloskundige destijds gaf aan dat dat echt zou kunnen omdat je hormonen ook nog door je lijf gieren. Alles was makkelijker! Nu na ruim 2 jaar zwanger van de 3e. En nu heb ik helaas weer zoveel klachten 🤣

één maand geleden

Gefeliciteerd! Hier ook. Zoontje net 4 maanden en ik ben inmiddels al weer 10 weken zwanger. Ik vroeg mij ook af waarom ik ipv slanker dikker werd, bleek ik al 7 weken zwanger. Mijn buik lijkt ook echt al alsof ik 20 weken ben ofzo, een vriendin van mij is 20 weken zwanger en haar buik is kleiner dan de mijne….ik probeer het nog een beetje te verbergen voor de buitenwereld en hou het er maar op dat ik mijn zwangerschapskilos nog niet kwijt ben 😬😂