12 Reacties

4 dagen geleden

Zoooo ik ook! Keelpijn, verkouden, mn oor zicht dicht en hoofdpijn. Volgens mij alleen paracetamol 😮‍💨😥

4 dagen geleden

Je mag 3x daags 2 paracetamol tijdens zwangerschap 😊

4 dagen geleden

Stomen zonder menthol, dus gewoon met warm water hielp mij goed! 3x per dag 10 minuutjes

4 dagen geleden

Ik ook! 😭 keelpijn, hoofdpijn, verkouden. Echt vreselijk.

4 dagen geleden

ik heb het okal voor de 2de x loopneus niet lekker

4 dagen geleden

Ja hier ook verschrikkelijk😅

4 dagen geleden

Spoelen met zoutoplossing. 1liter water met 9gram zout mengen en in een grote spuit van 50cc. Dan meermaals per dag je neus spoelen!

4 dagen geleden

Tip: een rhino horn gebruiken om je neus vrij te spoelen: https://rhinohorn.nl/

4 dagen geleden

Ik ook sinds afgelopen woensdag en ik gebruik 2x daags neusspray met xylometazoline. Dit zorgt er echt voor dat mijn neus voor zeker 6-8 uur open blijft! Ik blijf het gebruiken tot en met woensdag en dan stop ik ermee. Als het dan nog niet over is en ik heb echt extreem last nog ga ik over op neusspray met zoutoplossing. Daarnaast ook echt last van vastzittend slijm, dat kwam gelukkig sinds gisteren een beetje los dus ben blij dat ik dat nu een beetje kan ophoesten en niet een stuk minder benauwd ben! Verder pcm als je je niet lekker voelt en hoofdpijn hebt en daarnaast is het gewoon uitzieken. 🤧

3 dagen geleden

Volgens de app medi mama mag je gewoon neusspray ;)

één dag geleden

Hier ook 🤧😓 Inderdaad neusspray, stomen, slapen en veel water drinken. Je mag ook keelpastilles zoals Trachitol. Beterschap allemaal!

één dag geleden

En tegen het hoesten: hoestdrank of pilletjes met broomhexine is veilig vanaf maand 4 van de zwangerschap