11 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb helaas geen tips voor je. Maar wil je wel van harte feliciteren met je zwangerschap!! Het blijft altijd super speciaal en bijzonder om zo iets moois mee te mogen maken!

2 dagen geleden

Ondanks deze vervelende situatie wil ik jou wel feliciteren met je 4e zwangerschap. Dat is hartstikke bijzonder! Ga er voor 💗🤗

2 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Ondanks deze vervelende situatie wil ik jou wel feliciteren met je 4e zwang ...
Dank je wel

2 dagen geleden

Reactie op Emma2711

Ik heb helaas geen tips voor je. Maar wil je wel van harte feliciteren met ...
Dank je wel

2 dagen geleden

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!! 🩷🩵 Wat naar dat je moeder en broer zo reageren. Weet je ook waarom ze dat zo doen? Misschien goed om het erover te hebben met ze. Nu blijf je er mee zitten terwijl je juist moet genieten van je zwangerschap!

2 dagen geleden

Reactie op Chantalld

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!! 🩷🩵 Wat naar dat je moeder ...
Hoy als ik probeer met mijn moeder te praten komt er enkel uit dat ze het een slecht idee vindt van mijn broer weet ik het niet wand die ontloopt mij. Ik ben wel echt blij met ons 4de kindje maar door dit onderdrukt dat. En ergens heb ik zoiets van het zou me niet mogen kwetsen tis hun gedacht maar zolang we int gezin er volledig achterstaan.

2 dagen geleden

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd 😊 Uiteindelijk is de enige manier om het uit te spreken wel erachter komen waarom je moeder (en broer) er zo in staan. Lullig gezegd zijn er een paar standaard dingen waardoor mensen zoiets niet steunen, bijv. Financieel er niet goed bijzitten, of mensen die zien dat je niet lekker in je vel zit of je relatie niet goed loopt of dat ze een mening hebben over hoe je je kinderen opvoedt. Maar als ze dat vinden en er niks van zeggen, dan kan jij daar niks aan doen. Zolang ze niet eerlijk naar je zijn is het niet jouw probleem hoe ze zich voelen maar die van hen. Je moet je geluk niet laten drukken door anderen die niet eerlijk naar je zijn. Je maggewoon gelukkig zijn en genieten, ondanks wat anderen vinden.

2 dagen geleden

Reactie op Knuffel

Hoy als ik probeer met mijn moeder te praten komt er enkel uit dat ze het e ...
Hmm dat is niet het antwoord waar je iets aan hebt. 😅 Geef ze wat tijd. En probeer het even links te laten liggen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar zolang jullie er blij mee zijn, is dat het enige wat telt! Succes ermee ❤️

2 dagen geleden

Proficiat met je zwangerschap. Ik vind dat iedereen gewoon proficiat zou moeten zeggen, maar kanttekening: ik vind niet dat wij zomaar mogen verwachten dat de mensen rondom ons blij zijn met onze keuze. Het is onze keuze om voor een kind te kiezen, in uw geval een vierde, en niet die van hen. Hoe jammer het misschien ook is, maar ze zullen hun eigen redenen hebben om misschien niet blij te zijn met uw keuze. Ik vrees dat je daar weinig anders kan aan doen dan over praten en het dan accepteren.

19 uur geleden

Ik herken dit wel… wij verwachten in april ons tweede kindje en hier staat ook niet iedereen in het gezin achter. Dit hebben ze ons ook duidelijk gemaakt door middel van een brief. Ik probeer het zelf maar zo veel mogelijk los te laten. Het is ons gezin en wij zijn dolgelukkig dat er een kindje bij mag komen. Wat de rest van de wereld er van vind is bijzaak… Ik hoop echt dat je gewoon gaat kunnen genieten van dit mooie nieuws en je kindje 😘

18 uur geleden

Reactie op DDDEEM

Ik herken dit wel… wij verwachten in april ons tweede kindje en hier staat ...
Ja is niet leuk he. Hopelijk kan je er over praten met andere mensen en het een plaats geven. Ik heb intussen een goed gesprek gehad met mijn moeder en ze is er nog niet echt voor te vinden. Maar aanvaard nu onze keuze ze zoekt nu zelf mee naar baby namen, mijn broer laat ik effe sudderen. Ik wens je veel succes toe en geniet van je zwangerschap en binnenkort van de kleine spruit