8 Reacties

19 dagen geleden

Ik ben eind maart uitgerekend wil best gezellig met je kletsen mis ook nog een groepje

19 dagen geleden

Hier ook de 16e en idd nog geen groepje voor gezien! Geslacht durf ik niks over te zeggen 🙈 zelf zwanger van 2e kindje maar durf me er ook niet aan te wagen haha.

19 dagen geleden

Reactie op charlieb89

Hier ook de 16e en idd nog geen groepje voor gezien! Geslacht durf ik niks ...
Jaaa het is ook zo lastig, het is zo grappig ook dat je toch die nieuwsgierigheid niet kan weerstaan om t te vragen he. Wat leuk dat je ook de 16e bent uitgerekend! Ik zal is een groepje aanmaken anders!

17 dagen geleden

Ik ben de 7e uitgerekend van de 2e en heb dinsdag de 13 weken echo. Gelukkig al wel een goede uitslag van de nipt gehad

16 dagen geleden

15 april uitgerekend! Vrijdag hebben we de 13 weken echo. Ivm zenuwen heb ik met 11+6 een pretecho gehad en dat heeft m’n zenuwen wel onderdrukt 🤍

16 dagen geleden

Wat heftig van je vriendin.. Ik ben ook de 16e uitgerekend van ons 1e kindje! Morgen een check bij de gynaecoloog, dinsdag de 13 weken echo en deze week de uitslag van de nipt🤞🏼 Het blijft spannend❤️

16 dagen geleden

Ik snap je spanning, maar de kans dat het nu misgaat is minder dan 2 op de 1000.

16 dagen geleden

Ik ben ook de 16de uitgerekend! Geen groepje sluit hier indd precies bij aan. We kunnen altijd nog ons eigen groepje maken 😁 Ik heb pas volgende week de 13 weken echo 😅 het blijft spannend