21 Reacties

6 dagen geleden

Ik heb deze, op vinted gekocht

6 dagen geleden

Ik heb deze vind ze fantastisch met die kleurtjes andere kant heeft weer n ander printje
Wij hebben zoiets als dat jij hebt op de foto! Van de kruidvat, was nu in de aanbieding. Heel fijn! Lekker de ruimte om te spelen. En heel chill je bergt het zo weer op als ze klaar is met spelen

6 dagen geleden

Wij hebben die van je foto en super blij mee! Zeker als hij nog een keertje melk spuugt is het zo opgeruimd 😊 hij dempt ook prima. Het enige is dat de bovenlaag kan scheuren als er iets scherpers overheen gaan, zoals een horloge van jezelf oid (bij ons in ieder geval, ik kan zo even niet zien of deze dezelfde bovenkant heeft)

6 dagen geleden

Wij hebben deze van de Kruidvat (van Mamaloes) echt fantastisch! Lekker veel grip voor de kleintjes, niet direct op de koude vloer en voelt stevig maar zacht aan. Makkelijk op te vouwen en op te bergen en uit te klappen! Heel blij mee!

5 dagen geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/ventur-speelmat-200-x-150cm-3cm-extra-dik-en-zacht-beige-extra-veilig-voor-kinderen-modern-duurzaam-design-grote-babymat-extra-dikke-antislip-speelmat-kindermat-speeltapijt-speel-mat-opvouwbaar-anti-slip-geheugenschuim/9300000184191633/?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze hebben wij, de 3cm dikke.. geweldig! Heerlijk zacht, wij liggen er zelf graag bij. Stevig, met antislip onderzijde. Niet op te vouwen; komt wel opgevouwen in doos; duurt een paar dagen voordat hij volledig uitgezet en ontvouwt is, niet van schrikken dus!

5 dagen geleden

Even ongevraagd ander advies, maar misschien heb je er wel wat aan! Als je meer wilt kijken waar ze veel langer mee willen spelen.. Wij hebben foam puzzel matten. Ze zijn lelijk, want veel kleur. Maar mijn dochters van 4 en 3 spelen er ook nog mee (bijvoorbeeld hinkelbaan) en de baby ligt er heerlijk op te spelen.

5 dagen geleden

https://www.smythstoys.com/nl/nl-nl/baby/babyspeelgoed/speelkleden-en-babygyms/play-factory-opvouwbare-foam-baby-speelmat/p/234481?srsltid=AfmBOopvAbVH4oAII_oWJoVGm9oJMlL620Yp94yMPpZDeM313Rm9xs4vlZ4 Ben voor deze gegaan en vandaag binnen gekregen en ben er heel blij mee! Hij voelt lekker zacht en warm als je erop zit. Is 1,5cm dik, dus dik genoeg!

5 dagen geleden

Reactie op Geurwolkje

Even ongevraagd ander advies, maar misschien heb je er wel wat aan! Als je ...
Wij hebben ook zo'n foam puzzel speelmat en zijn er erg blij mee! Wij hebben hem van Volero, die hebben ze ook met wat minder hysterische kleuren 🙈

5 dagen geleden

Wij hebben zo'n zelfde. Ik geloof voor €18 of €21 gekocht op bol. Zo'n grote mat is wel fijn. Je bergt hem ook makkelijk op.

5 dagen geleden

Reactie op Kippetje88

Wij hebben zo'n zelfde. Ik geloof voor €18 of €21 gekocht op bol. Zo'n grot ...
Heb je linkje

5 dagen geleden

Mama’s, zou de kleine bv er op kunnen kruipen? Wij hebben nu zo’n foam mat maar een kleine. Op onze vloer glijd ze uit en heeft ze geen grip om te kruipen.

4 dagen geleden

Ik heb die van Lovebylilly. Vind het echt top

4 dagen geleden

Reactie op Mommy_to.be

Mama’s, zou de kleine bv er op kunnen kruipen? Wij hebben nu zo’n foam mat ...
Ja, dat gaat wel. Alleen zodra ze echt kunnen kruipen blijven ze niet meer op die mat 😂😅

4 dagen geleden

Reactie op FantastischeHart314204

Heb je linkje
Nou, ik heb gezocht op bol maar dezelfde is nu €60 😖 Was van het merk laavir. Maar al die foam matten zijn hetzelfde. Ik heb dan wel zo'n grote.

2 dagen geleden

Reactie op TENH

Wij hebben ook zo'n foam puzzel speelmat en zijn er erg blij mee! Wij hebbe ...
Ik zit ook te kijken naar volero! We willen iets waar die lekker op kan spelen maar wat we ook makkelijk kunnen opruimen

2 dagen geleden

Reactie op Mvdb<3

Ik heb deze, op vinted gekocht
Was het verzenden niet erg duur? Dat heb ik steeds als op vinted kijk..

2 dagen geleden

Reactie op Mamavanhaar

Was het verzenden niet erg duur? Dat heb ik steeds als op vinted kijk..
Nee.. was niet extreem duur

2 dagen geleden

Wij hebben er eentje van eeveve, heel blij mee. Wilde er vooral eentje die paste in ons interieur 🫣

2 dagen geleden

Reactie op Mvdb<3

Nee.. was niet extreem duur
Oke top! Ik had steefs bizarre verzendkosten van €80,00 ofzo. Dankjewel!