9 Reacties

18 dagen geleden

Wat een bijzonder verhaal! Ik heb toevallig ook een vriendin die haar koperspiraal is verloren...het blijft een mysterie hoe....maar die was dus ook ineens zoveel maanden zwanger...🤷🏾‍♀️ de kans is natuurlijk klein, maar zoiets gebeurd wel eens.

18 dagen geleden

Wow wat een bizar verhaal! Nou welkom in het geboorteclubje. 😆 Geniet nog lekker van je zwangerschap 🤗

18 dagen geleden

Ooo hier een soortgelijk verhaal. Ik heb een dochter van 3 en een tweeling van 1,5 ons gezin was dus eigenlijk compleet. Ik heb een spiraal laten plaatsen. Deze zat er een maand of 4 in toen ik op een avond echt enorme krampen had. Echt met pijnstillers en kruiken gezeten. De volgende ochtend voelde ik iets geks in mijn vagina en bleek die spiraal daar dus te zitten. Dit was rond de tijd dat ik ook ongesteld moest worden. Na een aantaal dagen toch maar een test gedaan en deze bleek positief.

18 dagen geleden

Reactie op Elineexx

Wow wat een bizar verhaal! Nou welkom in het geboorteclubje. 😆 Geniet nog ...
dankjewel!!

18 dagen geleden

Reactie op FemFF

Ooo hier een soortgelijk verhaal. Ik heb een dochter van 3 en een tweeling ...
Ow wauw wat bijzonder ook. Misschien dat onze baarmoeder het vanwege de zwangerschap ging uitstoten

18 dagen geleden

Reactie op Dhietje90

Wat een bijzonder verhaal! Ik heb toevallig ook een vriendin die haar kope ...
Ja bizar hé. Had ze wel zwangerschaps kwaaltjes?

18 dagen geleden

Reactie op Nathalieprezzy

Ja bizar hé. Had ze wel zwangerschaps kwaaltjes?
Ze was aan het lijnen omdat ze haar zwangerschapskilos van de vorige zwangerschap kwijt wilde. Ze was lijkbleek toen ik haar een keer zag. Ja misselijk was ze. Maar ze dacht van het minder en aangepaste eten en meer sporten. Tot ze in het ziekenhuis belandde omdat ze onwel was geworden en ze daar zeiden, mevrouw u bent zwanger...🙈

18 dagen geleden

Reactie op Dhietje90

Ze was aan het lijnen omdat ze haar zwangerschapskilos van de vorige zwange ...
Het was nog even spannend want ze konden t spiraaltje niet vinden (wat achteraf logisch was). Maar uiteindelijk heeft ze de zwangerschap doorgezet en heeft ze nu een prachtig derde verrassings kindje.

18 dagen geleden

Reactie op Dhietje90

Ze was aan het lijnen omdat ze haar zwangerschapskilos van de vorige zwange ...
Hahaha ach wat bijzonder hé