24 Reacties

één maand geleden

Een tip is evt ook bezoekje aan bekkenfysio! Dat hielp mij met name bij de ademhaling etc. tijdens het wat zwaarder liften en dat er niet te veel druk kwam op de bekkenbodem. Zes weken na zwangerschap ook weer geweest voor controle en daarna weer rustig gaan opbouwen met sporten.

één maand geleden

Reactie op Zonneke

Bij mn eerste zwangerschap krachttraining blijven doen. Vanaf week 18 ongev ...
Balen zeg, kwamen die aambeien door het trainen met zware gewichten? Wat doe je nu anders tijdens je zwangerschap?

één maand geleden

Reactie op Lrbbk

Ik sportte voor mijn laatste zwangerschap (2 jaar geleden) best fanatiek en ...
Zo goed om te lezen hoe anderen met het sporten omgaan! Iedereen doet het op z’n eigen manier natuurlijk, maar geeft mij een beter beeld van hoe vrouwen dit gemiddeld doen. Dit zijn ook echt hele fijne tips, ook die fysio, dankjewel!! ❤️

één maand geleden

Reactie op laurianne

Balen zeg, kwamen die aambeien door het trainen met zware gewichten? Wat do ...
Ja ik denk door de druk op de bekkenbodem, dat de aambeien kwamen. Al ging ik wel heel fit de bevalling in. Ik dacht fit erin fit eruit. Nou ik ben 1.5 jaar verder en mn lichaam is nog steeds in de prak. Onwijze rugpijn en polsblessure aan overgehouden en train nog maar 1x per week met de fysio, meer kan mn lichaam niet aan. Wat dat betreft is mijn situatie nu heel anders helaas.