9 Reacties

één maand geleden

Probeer wat voor jou werkt. Kleinere porties en wat vaker eten op een dag helpt bij mij. En vooral eten waar ik zin in heb. Dus soms bestaat mijn eten uit alleen een paar plakjes ham... Maar dan heb ik wat binnen en ben ik al blij. Of een paar blokjes kaas. Je kan bijvoorbeeld ook crackers eten, wat licht verteerbaar is. En steeds kleine beetjes drinken. Niet in een keer een groot glas water. En ook uitproberen wat het beste werkt voor jou. Rooibosthee zonder suiker werkt bij mij kalmerend op mijn maag. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Je kindje komt niet meteen te kort hoor. Heel veel succes en ik hoop dat morgen een betere dag voor je is! Want het kan echt per dag verschillen hoor!

één maand geleden

Reactie op PandaPiep

Probeer wat voor jou werkt. Kleinere porties en wat vaker eten op een dag h ...
Bedankt voor je lieve tips! Fijn om te horen dat elke dag verschillend is, ik dacht ‘nu gaat het echt beginnen’ 🙈😅 Jij ook succes met je zwangerschap! 😘

één maand geleden

Als deze tips niet voldoende helpen, kun je altijd de huisarts bellen en om advies vragen. In mijn vorige zwangerschap heb ik dit niet gedaan, maar ben nu weer zo misselijk dat ik vanmiddag heb gebeld en morgen met medicatie kan starten. Ben benieuwd of het gaat helpen! :)

één maand geleden

Beide zwangerschappen HG gehad en bij de tweede ook korte ziekenhuisopname. Daarna goede medicatie gekregen die voorkwamen dat ik ging spugen. Misselijkheid bleef helaas wel. Sinds deze week ook bij deze zwangerschap aan het spugen. Ik kijk het nu niet te lang aan en maak gelijk afspraak met HA. Over je kindje hoef je je geen zorgen te maken die pakt wat het nodig heeft zeiden ze toen altijd. Tip is dus niet te lang wachten. Gewoon in gesprek gaan met je verloskundige en huisarts. Succes!

één maand geleden

Reactie op nsbaby

Als deze tips niet voldoende helpen, kun je altijd de huisarts bellen en om ...
Oh wat fijn dat je gaat starten! Hoop dat het voor je werkt! 🤞🏼

één maand geleden

De opname viel wat mij betreft redelijk mee. Ik werd een dag opgenomen en kreeg een infuus met vocht. Aan het einde van de dag mocht ik met pillen weer naar huis

één maand geleden

Reactie op Pien Hoek

Bedankt voor je lieve tips! Fijn om te horen dat elke dag verschillend is, ...
Graag gedaan, ik hoop dat je er wat aan hebt! Hoe voel je je nu? Hopelijk gaat het nu een stukje beter!

één maand geleden

Reactie op PandaPiep

Graag gedaan, ik hoop dat je er wat aan hebt! Hoe voel je je nu? Hopelijk g ...
De afgelopen 2 dagen gingen een stuk beter, gister helemaal een top dag gehad wbt misselijkheid (was er bijna niet). Ligt idd echt aan de dag, en dat stelt me zo gerust! Ik dacht na afgelopen donderdag; ‘vanaf nu ga ik alleen maar spugen’. Maar gelukkig niet! Lief dat je het vraagt 😘😘 Hoe is het met jou?

één maand geleden

Ik slik emesafene op recept van de huisarts, ook suprimal van de drogist kan werken. Ik heb de hele dag door een brok in mn keel, ook al geen ik gember, kleine beetjes eten/drinken. Dit helpt mij enorm!