7 Reacties

16 dagen geleden

Je zal altijd kunnen bellen of je eerder kan komen misschien en uitleggen wat er aan de hand is.

16 dagen geleden

Dat je urine donkerder is, is natuurlijk niet gek als je de avond ervoor niks heb kunnen binnen houden. Veel drinken en je zult zien dat je urine weer lichter wordt van kleur.

16 dagen geleden

Reactie op Elineexx

Dat je urine donkerder is, is natuurlijk niet gek als je de avond ervoor ni ...
Oké gelukkig

16 dagen geleden

Reactie op Naomiii200003

Oké gelukkig
Ik las ook dat je kunt zien of je uit bent gedroogd als je huid omhoog blijft staan en dat is niet het geval

16 dagen geleden

Reactie op Naomiii200003

Ik las ook dat je kunt zien of je uit bent gedroogd als je huid omhoog blij ...
Dat idd, en niet tot heel weinig plassen, duizeligheid/hoofdpijn, droge mond en dorst. Maar van een avond of dag spugen droog je nog niet zo snel uit, ik raad je aan om de blauwe powerade te halen en constant kleine slokjes te nemen, en als je echt misselijk bent kan je bij de drogist suprimal halen.

16 dagen geleden

Hopelijk houd je vandaag meer vocht en eten binnen. Dan is een keer heftig spugen nog niet erg. Ben je veel misselijk? Gebruik je al medicijnen tegen de misselijkheid? Maatstaaf voor aan de bel trekken is als je minder dan 3x per dag moet plassen. Vastpakken van je huid is ook een meetmogelijkheid, maar als dat zo is dan ben je uitgedroogd. Liever toch iets eerder aan de bel trekken dan. Goed met je verloskundige bespreken wanneer je afspraak staat