28 Reacties

Sowieso tot 12 weken voor die tijd kan er nog veel mis gaan

2 maanden geleden

Na 24 weken ga ik over tot aankopen. Zeker de wat serieuzere aankopen.

2 maanden geleden

Ik wacht tot 24 weken.

2 maanden geleden

Wij wachten tot het derde trimester.

2 maanden geleden

Zeker tot de termijnecho, en waarschijnlijk totdat we weten welk geslacht het is. Er kan nog vanalles misgaan. We hebben ook nog veel spullen van ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Sowieso pas tot na de 13 weken. En het is ons tweede kindje, dus hebben praktisch alles al. Zouden alleen dan eventueel moeten inspelen op het geslacht, dus waarschijnlijk pas na de geslachtsbepaling.

2 maanden geleden

Hou wel rekening met levertijden ! Ben ik bij m'n oudste op een vervelende manier achter gekomen🤣 prenatal babydump etc nemen kamertjes enzo gewoon terug mocht het verdrietig genoeg mis gaan !

2 maanden geleden

Kleertjes nadat we het geslacht weten. Praktische dingen begin ik met kijken na 3 maand, maxi cosi op marktplaats etc. Hele babykamers vind ik zoo cringe. Liefste gewoon een los bedje en kastje en commode van marktplaats in mooie staat. Of mooi opgeknapt en geschilderd met leuke handvatten etc

2 maanden geleden

Ik wacht tot de 12 weken. Ik krijg wel kriebels als ik al die leuke dingen zie maar ik ben nu 5 weken 2 dagen en mijn vorige zwangerschap is geëindigd met 5 weken dus ik durf nog niet.

2 maanden geleden

Eerste kleertjes na geslachtsecho, rest waarschijnlijk pas na de 20 weken echo.

2 maanden geleden

Reactie op Sylvia1419

Hou wel rekening met levertijden ! Ben ik bij m'n oudste op een vervelende ...
Bij sommige populaire kinderenwagens zit ook een aantal weken levertijd 🤭 daar kwam ik vorige zwangerschap achter toen ik met 30 weken nog op zoek ging naar een kinderwagen 😅 i know vrij laat maar toen kon iedereen inclusief schoonzusje uit Utrecht 🤣

2 maanden geleden

Bij de vorige zwangerschap ben ik gelijk los gegaan met shoppen. Met moeite kunnen wachten tot de 13 weken echo om de wandelwagen te halen. Met 24 weken was de kinderkamer helemaal af en hadden we alles in huis. Achteraf heeel blij mee want had echt niet zoveel willen gaan regelen, uitzoeken en doen in mijn derde trimester.

2 maanden geleden

Kleding wil ik gaan kopen vanaf de 15 weken en de grotere dingen, zoals kinderwagen vanaf 25 weken!

2 maanden geleden

Ik hoop stiekem op een meiske zodat ik met 13 weken helemaal los kan gaan met kleertjes kopen. Zoontje is nu 13 maanden dus we hebben eigenlijk niet zo heel veel meer nodig

2 maanden geleden

Hier 2 meiden van 3 en 2. We hadden alles paar maanden geleden al weg gedaan 🤣 we gaan wachten tot de termijnecho en dan willen we alles opnieuw aanschaffen. Dit keer ga ik wel veel 2e hands kopen. Zelfs de kleine maten kleertjes heb ik niet meer, mocht het weer een meisje worden. Dus ik kan alles opnieuw shoppen 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Hier 2 meiden van 3 en 2. We hadden alles paar maanden geleden al weg gedaa ...
Hier hetzelfde verhaal. 2 jongens en net alles de deur uit gedaan... misschien teken dat het nu ander geslacht word haha. Maar ga inderdaad ook veel 2ehands halen. Eerst geslacht maar weten :)

2 maanden geleden

Reactie op Cil

Bij sommige populaire kinderenwagens zit ook een aantal weken levertijd 🤭 ...
Hahaha nou dat dus 🤣 ik heb nu me oog laten vallen op 1 die nog überhaupt niet leverbaar is ook handig hahahah

2 maanden geleden

Reactie op Jolara

Hier hetzelfde verhaal. 2 jongens en net alles de deur uit gedaan... missch ...
Oh spannend! Ja voor ons was deze zwangerschap een verrassing, dachten eigenlijk dat het bij 2 kindjes zou blijven en bij jullie? Spannend tot het geslacht!

2 maanden geleden

Ik wacht met kleding kopen tot ik weet of het een jonge of meisje wordt. Baby uitzet weten we niet. Er zit ook nog ergens black Friday in November en een eindejaarssale en we hebben gezien dat dat een hoop kan schelen op kinderwagens😂 dus wie weet halen we dan al wat uitzet. (Ik ben dan 19 weken) de rest met 24 weken

2 maanden geleden

Ik wacht met kleding kopen tot ik weet of het een jonge of meisje wordt. B ...
Oeh de black friday was ik bijna vergeten dankje!! Even dan zien hoeveel kinderwagens, ledikantje etc met de sale kosten. Kleding ook zodra ik het geslacht weet