28 Reacties

2 maanden geleden

Ik wacht met kleding kopen tot ik weet of het een jonge of meisje wordt. B ...
Zo dat dus black Friday was ik helemaal vergeten. Goede tip

2 maanden geleden

Ik hoef helemaal niets te kopen, want alles is er nog. Ik ga alleen nog een nieuw wiegdekentje breien voor deze kleine, dan hebben ze ieder een eigen. Onze kleine van april vorig jaar heeft mei/jun/juli enkel rompers gedragen thuis en naar buiten hooguit een broekje erover omdat het zo bloedheet was, kleren waren echt overrated, laat staan sokken😅 We hebben de vorige keer 95% tweedehands gekregen/gekocht en met alles hartstikke blij geweest.

2 maanden geleden

Ik heb bij m’n vorige zwangerschappen voor het eerst spulletjes gekocht zo rond de 15 weken. Vorig jaar is mn zwangerschap met bijna 12 weken uitgelopen op een m.a. Toen had ik al wel een paar dingetjes gekocht en ook gekregen en nu durf ik het daardoor nog niet. Heb wel al leuke dingen gezien maar wacht nu tot iig tot de 15 weken.🙈

2 maanden geleden

Ik zag een wiegje op marktplaats wat zoo leuke en heel uniek was dat ik het bij 6.5 week al gekocht heb. Het staat nu al op de slaapkamer met een rompertje en eerste echo foto's. Zo enooorm leuk! En echt ook om te wennen en om het iedere dag even te zien.

2 maanden geleden

Ben nu al wel voor wat gratis dingen aan het kijken, heb al een autostoel gescoord bv. Scheelt weer en je hebt t toch nodig

2 maanden geleden

Reactie op inekehh

Ben nu al wel voor wat gratis dingen aan het kijken, heb al een autostoel g ...
Een autostoel moet je wel mee uitkijken. Zodra er een botsing mee gebeurd is, is ie al niet goed meer. Als mensen hem weleens per ongeluk hebben laten vallen zelfs ook al niet (zelfde effect). En daarbij hebben autostoelen ook een houdbaarheidsdatum.

2 maanden geleden

Ik wacht eigenlijk niet met kopen, ondanks dat ik vandaag pas 4+1 ben. We hebben goede hoop en gaan er vanuit dat dat kindje er nu of later sowieso gaat komen. Geen reden om te wachten met voorbereiden :)

2 maanden geleden

Reactie op Prax

Een autostoel moet je wel mee uitkijken. Zodra er een botsing mee gebeurd i ...
Inderdaad. Wij kochten heel veel tweedehands voor nummer 1. Maar op een autostoel en wandelwagen wil ik toch liever niet besparen. Tenzij je die van kennissen/familie kan overnemen maar dat was bij ons niet het geval