11 Reacties

Ik heb dat ook

4 dagen geleden

Bij mij begon het 3/4 weken geleden. Nu heb ik heftige aanvallen en heb ik naproxen voorgeschreven gekregen. Gisteravond en vandaag hele dag op de spoed gelegen. Hebben niks kunnen vinden. Ben naar huis gestuurd en moet het maar doen net pijnstillers..

4 dagen geleden

Eerste zwangerschap gehad, zij/rug rechts. Ging over toen de kleine was geboren.🤤 Heb het nu weer tijdens de zwangerschap, nog niet heel heftig maar niet altijd prettig.

4 dagen geleden

Ik had dat afgelopen zaterdag heel erg, ik had die dag gewerkt, werk inmiddels halve dagen omdat volle dagen niet te doen is, maar na een paar uurtjes staan o lopen heb ik er veel last van. Nu weer een paar dagen bijna nergens last van

4 dagen geleden

Reactie op Xhuriiye

Bij mij begon het 3/4 weken geleden. Nu heb ik heftige aanvallen en heb ik ...
Waar zit de pijn precies? Kan je het met 1 vinger aanwijzen of is het een groter gebied? Ik heb in het verleden meerdere malen de ziekte van Acnes gehad. Dit is helaas nog vrij onbekend voor veel artsen maar het is echt pijnlijk. Een trigger van de ziekte kan zwangerschap zijn dus vandaar dat ik het vraag. 😊

4 dagen geleden

Reactie op Chantalld

Waar zit de pijn precies? Kan je het met 1 vinger aanwijzen of is het een g ...
Het zijn echt koliek aanvallen en het is midden/onder en een groter gebied

4 dagen geleden

Reactie op Xhuriiye

Het zijn echt koliek aanvallen en het is midden/onder en een groter gebied
Oh bah wat vervelend zeg!! Hopelijk werkt de medicatie snel!

3 dagen geleden

Ik heb in mijn eerste zwangerschap een soort koliek pijnen gehad rechts. Bleek dat het mijn groeiende baarmoeder was tegen mijn nier. Toen met medicatie (dacht buscopan) naar huis gestuurd en met 3 dagen was het over. Hopelijk is het voor jou ook snel over.

3 dagen geleden

Bij hoeveel weken ik ben zelf nu 19 weken

3 dagen geleden

Reactie op Manon36

Ik heb in mijn eerste zwangerschap een soort koliek pijnen gehad rechts. Bl ...
Hoe wisten ze dit bij jou? Ik ga al een week ziekenhuis in en uit.. niemand die wat vindt.

3 dagen geleden

Reactie op Xhuriiye

Hoe wisten ze dit bij jou? Ik ga al een week ziekenhuis in en uit.. niemand ...
Ik was toen bij de huisartsenpost en de huisarts snapte er niks van. Die heeft toen overleg gehad met de gynaecoloog en die gaf aan dat dit vaker voorkomt. Maar is niet algemeen bekend