7 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb ook een abonnement, maar totaal niet gemotiveerd 馃槀馃槀馃槀 Hen ook een peuter thuis en ben al zo moe!

茅茅n maand geleden

Ik ben al begonnen! Ik ben er heel erg blij mee. Nu vooral met het onderdeel "zwanger en pijn" de oefening die zij heeft doe ik dagelijks voor mijn rugpijn en het werkt echt geweldig! Als mijn rugpijn weer wat minder is ga ik weer over op het wekelijkse programma. Het zijn echt goede oefeningen, ook voor je bekkenbodemspieren. (Vooral ook fijn voor na de bevalling)

茅茅n maand geleden

Ik ben ook met het programma gestart, net de eerste paar lesjes gehad. De oefeningen zijn heel goed te doen en toch een klein beetje spierpijn de volgende dag. 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik zit nog in het postpartum programma. Ga vanaf het 2e trimester ook de overstap maken. Heel fijn sportprogramma :)

茅茅n maand geleden

Ik heb beide programma's vanuit mijn vorige zwangerschap al aangeschaft. Was al sportief maar zeker nog tips uitgehaald. Ook voor na de bevalling ideaal om oefeningen in bed te doen voor je herstel. Heel veel succes. En mocht je vragen hebben voeg me maar toe en stuur en berichtje.

茅茅n maand geleden

Ik heb het ook aangeschaft vorige week, maar nog niet begonnen. Leuk als we elkaar kunnen motiveren, haha

茅茅n maand geleden

Ik ben ook voornemens het te aan te schaffen, ben benieuwd