19 Reacties

2 maanden geleden

Had ik ook, even een zwangerschapsindicator van clear blue kopen. Die geeft aan hoeveel weken je ongeveer zwanger bent

2 maanden geleden

Reactie op pipo1997

Had ik ook, even een zwangerschapsindicator van clear blue kopen. Die geeft ...
De wekenindicator van cb geeft maximaal 3+ aan dus dat geeft in dit geval dan geen duidelijkheid over de daadwerkelijke duur van de zwangerschap. Om zekerheid te krijgen is het denk ik handig een afspraak te maken bij de verloskundige voor een vitaliteitsecho, dan kunnen ze zien hoever je bent en of het tot dusver goed gaat!

2 maanden geleden

Reactie op pipo1997

Had ik ook, even een zwangerschapsindicator van clear blue kopen. Die geeft ...
Net wat MDxx zegt cb kom ik niet heel ver

2 maanden geleden

Reactie op MDxx

De wekenindicator van cb geeft maximaal 3+ aan dus dat geeft in dit geval d ...
September hebben we een afspraak bij de verloskundige dus tot die tijd volhouden denk ik Maar dacht misschien zijn er mensen die dit ook hebben of hebben gehad

2 maanden geleden

Nou ik dacht 7+1 te zijn en met de echo leek het meer op 5 weken 🙈 Dus niet te vroeg een echo doen want dat maakt alleen maar onzeker

2 maanden geleden

Wat geeft het idee dat je het al “langer” bent? Bij min ging deze gedachte ook even door mn hoofd ivm mn opgeblazen buik, maar mn laatste meetbare menstruatie was echt vrij heftig dus kan zeker niet

2 maanden geleden

Reactie op VlijtigeBloem449066

Wat geeft het idee dat je het al “langer” bent? Bij min ging deze gedachte ...
Al 2 weken voor positieve test symptomen, “laatste menstruatie” was later en veel milder dan normaal, heb niet zoveel begin symptomen meer, inderdaad die buik.. Maar goed we gaan horen bij de verloskundige…

2 maanden geleden

Haha toevallig ik ook, heb 8 weken geleden allemaal rare symptomen gehad waar ik nu op terug blik van aha dat zou het kunnen zijn . Ik zat na paar happen al vol terwijl ik gewoon meestal veel eet.was continue moe en had last van mn lichaam al ik bewoog. Maar nu gaat goed gelukkig. Nu heb ik ook eind september een afspraak staan ben benieuwd.

2 maanden geleden

Reactie op Anna Noadja

September hebben we een afspraak bij de verloskundige dus tot die tijd volh ...
Volgens mij kun je ook laten bloedprikken. Adhv de hormonen kunnen ze dan een inschatting geven.

2 maanden geleden

Reactie op Anna Noadja

Al 2 weken voor positieve test symptomen, “laatste menstruatie” was later e ...
Die late milde menstruatie had ook innestelingsbloeding kunnen zijn. Mijn collega was bij haar beide zwangerschappen een maand verder dan zelf berekend. Bij de geboortes van beide kinderen had ze een dubbele placenta. Ze bleek beide keren een tweeling te hebben gehad waarbij een van de twee vroeg afgestoten werd. Hierdoor leek ze ongesteld.

2 maanden geleden

Reactie op Anna Noadja

Al 2 weken voor positieve test symptomen, “laatste menstruatie” was later e ...
Vroege symptomen van innesteling? Hier was ik z’n 5 a 6 dagen na eisprong en bevruchting ook al misselijk, duizelig 🥴 Dacht direct aan een innesteling en ja hoor de dagen daarna werd ik moe, chagrijnig en opgezet 🤰🏼 En nu alweer 8 weken zwanger 🤗

één maand geleden

Reactie op Dunkindonuts90

Vroege symptomen van innesteling? Hier was ik z’n 5 a 6 dagen na eisprong e ...
Jaa zou kunnen hoor. Vind het erg lastig om in te schatten aan de hand van mijn symptomen hoe ver ik ben… Het enige wat ik me constant bedenk dat ik al veel eerder symptomen had dan eigenlijk kan.. en dat mijn symptomen op dit moment naar mijn idee al verder zijn dan de “eerste” paar weken….

één maand geleden

Reactie op Dunkindonuts90

Vroege symptomen van innesteling? Hier was ik z’n 5 a 6 dagen na eisprong e ...
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Ik kwam er pas achter toen ik al 6 weken was🫨 daar stond ik echt voorsteld van! Wij dachten eerst 4 weken

één maand geleden

Ik had dit ook, met name omdat ik al echt een kleine bobbel had en ik pas 7 weken zou moeten zijn (vorige zwangerschap pas bij 16 weken ongeveer). Ik bleek 8,5 week te zijn dus het klopte wel een beetje, maar ik dacht ergens dat ik gewoon al 16 weken was 😂 wat dus eigenlijk onmogelijk was

één maand geleden

Reactie op mf92mf

Ik had dit ook, met name omdat ik al echt een kleine bobbel had en ik pas 7 ...
Maar dat dus… Ik denk niet dat ik nu al 20 weken ben, maar wel al richting de 10 a 11? Ik bedoel had al wat ze aangaven als week 4, ik al een flinke bolle buik en al moeite met het dicht krijgen van de broeken… ik weet dat het kan komen door de darmen maar dan nog zie je dat meestal niet zo vroeg Daarbij had ik ook al hele typische symptomen eerder en als mijn laatste menstruatie dan een menstruatie geweest is zit daar maar 2,5 week tussen… weet niet of dat wel kan… Maar wel interessant om te lezen dat het ook echt wel eens voorkomt en het niet alleen in mijn hoofd zit..

één maand geleden

De dikke buik van de darmen kan al opspelen na de bevruchting. Sterker nog, met de eisprong kan dat zelfs al, onder invloed van hormonen. Het is mij regelmatig overkomen dat ik me zwanger voelde en dacht dat het weleens zo zou kunnen zijn, maar bleven de testen negatief (dus geen vroege miskraam) en werd ik ongesteld.

één maand geleden

Reactie op Anna Noadja

Maar dat dus… Ik denk niet dat ik nu al 20 weken ben, maar wel al richting ...
Ja herkenbaar!! Ik was dus ook al misselijk met (teruggerekend) 4 weken dus ik t gevoel van het klopt niet helemaal. Wel gek trouwens: mijn echoscopist zei toen van nee idd 8,5 week, geen 7 weken, dus dan moet je ongeveer 4 weken terug rekenen dat je toen zwanger bent geraakt. Ik liep daar weg en toen dacht ik huh.. dat lijkt niet helemaal kloppen

één maand geleden

Dag allemaal, Even een update, ik ben bij de verloskundige geweest en ben vandaag precies 9 weken… Dus toch minder ver dan gedacht, maar wel verder dan 4 weken..