8 Reacties

één maand geleden

Ik ben bij 12 weken gestopt met de Utrogestan na ivf. Nu bijna 16 weken en alles gaat goed 👌🏻

één maand geleden

Ik ben na de 12 weken gestopt na de ivf/icsi. Ik merktw vooral dat mijn eigen humeur zeer verbeterde maar ik moest dan ook nog estradiol bijslikken . Tot nu toe is wat betreft de zwangerschap alles goed en niks geks.

één maand geleden

Ik ben zwanger d.m.v. IVF en ook gestopt op 12 weken met utrogestan. Momenteel ben ik 16 weken 4 dagen en alles loopt perfect! (Al had ik ook wat schrik om te stoppen. Maar was nergens voor nodig) 😊

één maand geleden

Ik heb na week 12 de progesteron afgebouwd en bij 14 weken hadden we een goede 13 weken echo. En ik ben morgen alweer 15 weken zwanger. Ik snap dat het spannend is. Wij hebben 3,5 jaar op een gezonde zwangerschap moeten wachten. Maar de placenta kan het nu zelf.

één maand geleden

Ja ik mocht na IVF met 12 weken stoppen met progesterone. Maar ik kreeg veel buikkrampen, net milde menstruatie pijnen. Om het zekere voor het onzekere te nemen stelde de gynaecoloog voor om nog 2 weken met een lagere dosis verder te gaan. Dus 2 keer vaginaal per dag. Baat het niet dan schaadt het ook niet. De krampen zijn nu over, maar heb vooral steken bij het niezen en opstaan. Dat is onschuldige bandenpijn volgens de arts.

één maand geleden

Ik moest na week 4, dag van de tweede bloedtest al stoppen met Utrogestan na ivf.. Gelukkig is tot nu toe alles goed en vandaag 16wkn zwanger

één maand geleden

Zelfde verhaal hier. Gestopt op 12 weken met de progesteron (cyclogest) en alles gaat goed hier. 17+1 weken.

één maand geleden

Bedankt voor jullie verhalen!! Dit stelt me wat meer gerust 🫶🏻