49 Reacties

één maand geleden

Hi, toevallig heb ik ook as vrijdag mijn eerste echo na een miskraam met 10 weken.. hier ook stress.. nu extra omdat ik verder ook niet ongesteld ben geweest. Geen idee hoe/wat. Maar probeer het los te laten. Laat het op je afkomen, hoe moeilijk het ook is probeer ik dat ook! Komt echt goed. ☘️

één maand geleden

Heel herkenbaar. 4 jaar geleden had ik een miskraam die echt heel rauw op mijn dak viel (missed abbortien) en 3 dagen na de treffende echo kwam alles op gang. Heb hier emotioneel gezien enorm veel last van gehad. Nu heb ik volgende week maandag mijn vit. Echo met 7.1 (ik denk zelf dan 6.5) en ben als de dood om opnieuw dat lege echo beeld te treffen….. met vlagen overvalt de angst me. Ik heb ook geen symptomen en dat maakt me ook heel erg onzeker

één maand geleden

Hier precies hetzelfde! Super veel stress…ook as vrijdag de echo met 7 weken.

één maand geleden

Hier nog een, ik heb dinsdag de eerste echo. Vorige zwangerschap was een missed abortion, achter gekomen bij de eerste echo. Mijn gevoel gaat ook alle kanten uit😵‍💫

één maand geleden

Heel herkenbaar! Ik heb 2x bij de eerste echo een missed abortion gehad. 2 weken geleden mijn eerste echo van deze zwangerschap gehad en zenuwen en spanning waren niet te doen. Deze keer een goed kloppend hartje! Mag zo weer voor een echo maar moet zeggen dat het spannend blijft... Maar blijf vertrouwen houden want het hoeft niet steeds hetzelfde te gaan. Succes deze week en natuurlijk vrijdag!!

één maand geleden

Herkenbaar.. heb de 13e pas de eerste echo. Maar na een missed abortion en daarna een ZOL heel zenuwachtig. Hopelijk gaat het bij ons allemaal goed deze keer. Succes deze week & hopelijk vrijdag goed nieuws!

één maand geleden

Herkenbaar! Ik heb vanavond mijn eerst vita. echo. Is mijn eerste zwangerschap, niet eerder een MA of MK gehad. Maar 3/4 weken geleden wel een bloeding met stolsel. Ben ook erg zenuwachtig wat ik vanavond ga zien 🙈

één maand geleden

Reactie op Netje87

Herkenbaar! Ik heb vanavond mijn eerst vita. echo. Is mijn eerste zwangersc ...
Hoe ging het bij jou? 😌

één maand geleden

Reactie op Lilly0506

Heel herkenbaar! Ik heb 2x bij de eerste echo een missed abortion gehad. 2 ...
Oh das heel fijn nieuws! Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat! ☺️

één maand geleden

Reactie op Marieee9

Hier nog een, ik heb dinsdag de eerste echo. Vorige zwangerschap was een mi ...
Hoe was het bij jou?

één maand geleden

Reactie op celinephilips

Hoe was het bij jou?
Twijfelachtig, de echo liet helaas geen beeld zien van wat het eigenlijk moet zijn met dit termijn. Ook geen hartje te horen of te zien. Mogelijk ben ik toch vroeger dan gedacht of gaat het alsnog mis. Ik moet volgende week een nieuwe echo laten maken..

één maand geleden

Reactie op Netje87

Herkenbaar! Ik heb vanavond mijn eerst vita. echo. Is mijn eerste zwangersc ...
Ik heb morgen mijn eerste echo. Ook afgelopen week een bloeding gehad. Heel spannend. Hoe is het bij jou afgelopen?

één maand geleden

Reactie op Rosalieee1

Ik heb morgen mijn eerste echo. Ook afgelopen week een bloeding gehad. Heel ...
Had je ook krampen of was het een beetje?? Hier een kloppend en sterk hartje 🥰 ben 6 dagen verder dan ik zelf dacht 😅

één maand geleden

Nu 9 weken dus.

één maand geleden

Voor de vrouwen die een missed abortion hebben gehad. Hadden jullie, tot jullie daar achterkwamen, wel ‘gewoon’ zwangerschapssymptomen? Ik heb aanstaande maandag een mijn eerste echo en ben ook zo onzeker. Maar denk dan steeds, ik heb wel wat symptomen, dus het zal goed moeten zitten. Alleen vraag me dus af of je bij zo’n MA ook nog gewoon symptomen kan ervaren? En ik dus mijn verwachtingen moet temperen en voorbereiden dat het ook slecht nieuws kan zijn, ondanks de milde symptomen die ik heb.

één maand geleden

Reactie op Chantale92

Voor de vrouwen die een missed abortion hebben gehad. Hadden jullie, tot ju ...
Ik kan me van mijn MA nog herinneren dat ik een trap op liep en dacht: Hé, mijn borsten doen geen zeer meer. Een week later kwam ik erachter dat het vruchtje al gestopt was met groeien. Bij mij was dat het enige teken, mijn testen waren nog knalpositief

één maand geleden

Ik heb over 20 min mijn echo en ik ben hondsberoerd van de zenuwen. Heeeeel herkenbaar dus!

één maand geleden

Reactie op LM1992

Ik heb over 20 min mijn echo en ik ben hondsberoerd van de zenuwen. Heeeeel ...
Positief! Manifesteren! Ik moet nog wachten tot maandag, dat duurt echt te lang 😂

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Ik kan me van mijn MA nog herinneren dat ik een trap op liep en dacht: Hé, ...
Dankje. Ik heb vanaf begin af aan al heel weinig symptomen. Maar wel zo nu en dan iets. Vind het erg spannend. Maandag echo, pas einde vd dag.. de tijd kruipt voorbij😭

één maand geleden

Reactie op LM1992

Ik heb over 20 min mijn echo en ik ben hondsberoerd van de zenuwen. Heeeeel ...
Spannend!! Hoe is het gegaan??