35 Reacties

2 maanden geleden

Zelf gebruik ik het niet, maar misschien kan je het vinden op de app: Medimama, daar kan je alles vinden over medicijnen.

2 maanden geleden

Wat fijn dat het je goed helpt! Bij mij maakt het ook een groot verschil. Het heeft alleen wel invloed op je reactie vermogen dus met auto rijden zou ik extra oppassen. Afgelopen week merkte ik dat in de auto ook dus probeer het nu in de nacht te nemen als ik een x wakker word zodat het overdag langer werkt maar ik er niet duf van word. Je mag het volgens mij zo lang gebruiken als nodig

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Wat fijn dat het je goed helpt! Bij mij maakt het ook een groot verschil. H ...
Oh goede tip ja 😄

2 maanden geleden

Dit mag je tot je gaat bevallen gebruiken. Ik heb emesafene en dat is hetzelfde. En dat mag je blijven gebruiken wanneer nodig.

2 maanden geleden

Hoop dat mijn huisarts beetje medelijden heeft met me 😂 vanochtend ook gebeld omdat de misselijkheid echt non stop is. Sommige geuren zelfs naar de wc rennen. Assistent zei, ja maar mevrouw, dat hoort erbij in het eerste trimester. Uh ja dat weet ik, maar weet ook dat ik er iets voor kan krijgen 🤷🏻‍♀️😂.. Nu gaan ze overleggen en word ik vanmiddag terug gebeld 😂

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Hoop dat mijn huisarts beetje medelijden heeft met me 😂 vanochtend ook geb ...
Wauw ja inderdaad, dat is wel heel kort door de bocht! De Suprimal kan je overigens gewoon bij de drogist halen. Mijn verloskundige zei dat de huisarts in het begin iets soortgelijks voorschrijft.

2 maanden geleden

Reactie op firsttime25

Wauw ja inderdaad, dat is wel heel kort door de bocht! De Suprimal kan je o ...
Nogal hè haha.. nu is mijn huisartsenpraktijk wel een beetje van de oude stempel. Niet zeuren maar doorgaan zeg maar 😂. Oh dat wist ik niet. Als ik t niet krijg rij ik wel even langs de Etos 😅.. thnx!

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Hoop dat mijn huisarts beetje medelijden heeft met me 😂 vanochtend ook geb ...
Dat zei de huisartsenpost hier toen ook. "Ook meer dan 10x per uur spugen?" Uhh nee.. nee.. nou dan zullen we maar medicijnen geven. Toen ik de volgende dag terug belde dat het niet werkte moest ik het nog maar even 48 uur aankijken.. en toen ik 24 uur later de verloskundige belde lag ik na een uur opgenomen in het ziekenhuis aan het infuus. Soms is het echt beter om hiervoor de verloskundige te bellen als het echt te erg wordt want die hebben kortere lijntjes met de spoed van het ziekenhuis voor zwangere vrouwen.

2 maanden geleden

Reactie op Feather

Dat zei de huisartsenpost hier toen ook. "Ook meer dan 10x per uur spugen?" ...
Oh wauw! Ja ik ben vooral alleen nog misselijk gelukkig.. maar wel zo dat eten echt tegen staat. Alleen bij bepaalde luchtjes dat ik over moet geven maar die ga ik nu uit de weg 😂. Als het echt tot veel spugen over gaat zal ik idd de verloskundige wel gewoon bellen 😅

2 maanden geleden

Ik slik het al 10 dagen, elke ochtend 1, 's middags is het uitgewerkt maar dan is de misselijkheid echt wel weg en moet ik een enkele keer kokhalzen. Tot nu toe is alles goed te verdragen!

2 maanden geleden

Dokter belde net. Ze vond het onzin dat de assistente een terugbelverzoek had gemaakt hierover en heeft wat klaar gelegd voor me 😂. In eerste instantie voor 5 dagen om te kijken of het werkt, daarna moet ik even bellen en aan de hand van deze 5 dagen krijg ik of een herhaalrecept of andere medicatie.

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Dokter belde net. Ze vond het onzin dat de assistente een terugbelverzoek h ...
Ben benieuwd, hopelijk werkt het voor je!

2 maanden geleden

Reactie op firsttime25

Ben benieuwd, hopelijk werkt het voor je!
Heb nu voor 5 dagen metoclopramide gekregen. Hopelijk werkt het snel 😊. Staat wel bij dat je er erg suf van kan worden, iemand daar ervaring mee? Ik moet echt in de auto stappen om naar treinstation te rijden namelijk (15 min rijden). Denk dat ik ze morgenochtend pas op mijn werk in ga nemen voor de zekerheid.

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Heb nu voor 5 dagen metoclopramide gekregen. Hopelijk werkt het snel 😊. St ...
Het verminderd je reactievermogen. Dagelijks gebruik: de eerste paar dagen niet rijden. Incidenteel gebruik: niet rijden tot en met 24 uur na inname. Dit is wat ze vanuit de apotheek aan moeten geven bij dat medicijn.

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Heb nu voor 5 dagen metoclopramide gekregen. Hopelijk werkt het snel 😊. St ...
Ik was er de eerste dagen heel suf van nu gaat dat beter. Ik neem m in als ik in de nacht wakker wordt, meestal rond 3:00 dan werkt ie goed in de ochtend maar is het deel van suf zijn al minder

2 maanden geleden

Nemen jullie er 2 tegelijk in of 1?

2 maanden geleden

Reactie op Priscilla Cardona

Nemen jullie er 2 tegelijk in of 1?
1 tegelijk

2 maanden geleden

Ik heb dus gisteravond om 23:00 uur een pilletje Suprimal ingenomen. En tot nu toe heb ik verder niet meer genomen. Misselijkheid lijkt bijna verdwenen. Wel heel toevallig maar het is allang uitgewerkt. Is dit normaal... Ga nou hier weer aan twijfelen 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Priscilla Cardona

Nemen jullie er 2 tegelijk in of 1?
Zolang 1 werkt, neem ik er 1

2 maanden geleden

Oh 1 hielp bij mij echt niet eergister. Ga het morgen toch nog een keer proberen met 1 dan