35 Reacties

2 maanden geleden

Vorige week donderdag erachter gekomen dat ik zwanger ben en zaterdag 20 uur in de auto gezeten naar Spanje. Ik was ontzettend misselijk en ben altijd wagenziek, maar had om de 8 uur 2 pilletjes Suprimal genomen en het ging perfect!

2 maanden geleden

Reactie op Melanieps

Vorige week donderdag erachter gekomen dat ik zwanger ben en zaterdag 20 uu ...
Mag ik vragen waar je deze tabletjes koopt? Via de huisarts of gewoon bij de drogist? Wij gaan volgende week op vakantie naar Spanje en ben heel bang dat ik misselijk ga worden. Dus beter alvast wat in huis hebben voor het geval dat hihi

2 maanden geleden

Reactie op Mommytobe26april

Mag ik vragen waar je deze tabletjes koopt? Via de huisarts of gewoon bij d ...
Gewoon bij de Kruidvat!

2 maanden geleden

Mag je Suprimal “gewoon” gebruiken tijdens je zwangerschap of moet dit in overleg met je verloskundige?

2 maanden geleden

Reactie op millietim

Mag je Suprimal “gewoon” gebruiken tijdens je zwangerschap of moet dit in o ...
Ik heb de verloskundige gebeld voor advies en zij gaf aan dat dat ik dat kon halen bij de drogist. Dus ik denk gewoon gebruiken al benoem ik het zelf ook wel bij mijn eerste afspraak.

2 maanden geleden

Reactie op Mommytobe26april

Mag ik vragen waar je deze tabletjes koopt? Via de huisarts of gewoon bij d ...
Ik heb ze gewoon gehaald bij de Etos! Maar ze liggen ook bij de apotheek etc. Hele fijne vakantie en hopelijk valt de misselijkheid mee!

één maand geleden

Bij mij werkt het ook super goed!! Gisteravond 1 genomen rond 10u, dus vanochtend rond 10u werd ik wel weer misselijk.. Nu net 1 genomen en voel ‘t alweer goed wegzakken. 👍🏼

één maand geleden

Hoeveel tabletten nemen jullie op een dag? Ik vind de bijsluiter wat onduidelijk namelijk. Er staat 1-2 tabletten. Zo nodig herhalen na 6-8 uur. Er staat geen heldere maximale dosering per 24 uur beschreven.

één maand geleden

Info uit Farmacotherapeutischkompas.nl (site moesten wij bij de opleiding verpleegkundige vaak gebruiken) Offlabel-indicatie: Zwangerschapsbraken: Volwassenen: Volgens NHG-Standaard: startdosering: 's avonds 12,5 mg. Maximaal 2×/dag 12,5 mg.

één maand geleden

Reactie op Bengel19

Info uit Farmacotherapeutischkompas.nl (site moesten wij bij de opleiding ...
Ja dit had ik dus ook gelezen maar lees ook vaker dat mensen deze 3x daags gebruiken..

één maand geleden

Vraagje, hoe snel werkt dit? Ik ben niet specifiek op een bepaald moment heel misselijk en ook niet elke dag. Wij gaan binnenkort op vakantie en het lijkt me dan wel fijn dat als je zo'n 'aanval' krijgt je iets om handen hebt.

één maand geleden

Reactie op Bengel19

Info uit Farmacotherapeutischkompas.nl (site moesten wij bij de opleiding ...
Helpt dit middel alleen bij braken of ook bij misselijkheid?

één maand geleden

Reactie op robbin21

Vraagje, hoe snel werkt dit? Ik ben niet specifiek op een bepaald moment he ...
Na 1 à 2 uur

één maand geleden

Reactie op Jutje25

Helpt dit middel alleen bij braken of ook bij misselijkheid?
Is een middel wat gebruikt wordt om misselijkheid en braken te voorkomen. Werkt na 1 a 2 uren en de werking moet gemiddeld 8 uren aanhouden.