9 Reacties

één maand geleden

Ik zie wel een heel Licht streepje hoor! Even heel lang niks drinken en niet plassen en dan weer testen misschien?

één maand geleden

Ik zie ook een vaag lijntje hoor!

één maand geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Ik zie wel een heel Licht streepje hoor! Even heel lang niks drinken en nie ...
De test die ik vanochtend deed was met ochtendurine en die was dus echt volledig negatief :( misschien dat er wel iets zat, maar dat het alweer weg is. Denk dat ik nu maar m’n ongesteldheid afwacht om niet helemaal gek te worden hahah

één maand geleden

Reactie op mr14420494

De test die ik vanochtend deed was met ochtendurine en die was dus echt vol ...
Had je de avond ervoor nog een glas water gedronken? Dat scheelde bij mij wel namelijk..en ook als je vaker naar het toilet bent gegaan is die minder geconcentreerd..

één maand geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Had je de avond ervoor nog een glas water gedronken? Dat scheelde bij mij w ...
Ja voor het slapen water gedronken en ‘s nachts ook nog keer geplast 😅 ik ga afwachten of ik ongesteld word morgen, anders test ik over een paar dagen weer! Thanks voor met meekijken☺️

één maand geleden

Ik moest op een dinsdag ongesteld worden. Dat werd ik niet, dus toen op donderdag een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Ik werd de dagen daarna ook niet ongesteld, dus toen 2 dagen later op zaterdag nog een test gedaan en deze was toen wel positief. Het kan best zijn dat de innesteling bijvoorbeeld wat langer duurt waardoor je nog negatief test.

één maand geleden

Vanmorgen toch ongesteld geworden dus helaas, deze maand niet gelukt

één maand geleden

Bij mij was de dag nadat ik ongesteld moest worden, de test ook nog negatief. Nog een paar dagen later had ik een licht streepje. Zou dus vooral over een paar dagen nog eens testen.

één maand geleden

Reactie op mr14420494

Vanmorgen toch ongesteld geworden dus helaas, deze maand niet gelukt
Oh chips... overheen gelezen. Houd vol!