23 Reacties

één maand geleden

Dit is echt volkomen normaal. Ik had rond dezelfde periode als jou dat de symptomen afnamen en ik mezelf veel beter voelde. Bij deze zwangerschap voel ik me ook sinds het weekend weer een stuk energieker en meer eetlust. Je lichaam heeft de piek van de hcg waarschijnlijk al bereikt en daardoor voel je je weer wat "beter".

één maand geleden

Dat klinkt als een hele geruststelling. Dankjewel. En fijn dat jij ook opknapt.

één maand geleden

Ik heb hetzelfde! Vorige week nam het 2 dagen af en kwam het toen weer op.. nu sinds gister (ook 9+4) lijkt het allemaal iets beter te gaan ☘️

één maand geleden

Ik ervaar precies hetzelfde. Vandaag 9 weken zwanger en heb de afgelopen weken echt plat gelegen en me hondsberoerd gevoeld. Sinds 2 dagen word ik beter wakker, weinig misselijkheid en spugen en zijn mijn borsten niet meer gevoelig. Ik herken je onzekerheid en zorgen dan dus ook zeker. Hoop op een goede echo voor je volgende week. Heb zelf pas 17 september weer een afspraak dus moet nog iets langer wachten.

één maand geleden

Ja ik dénk dat ik het ook herken, al moet ik zeggen dat het heel wisselend is. Gisteren ochtend heb ik nog gespuugd namelijk maar de middag ging beter en vandaag ook wel. Kan ook weer wat dingen eten inderdaad. Ben vandaag 10 weken. Vorige keren hield die misselijkheid tot 16 weken aan dus weer niet goed wat ik ervan moet denken. Hoewel ik me ook besef dat ik morgen ofzo zomaar ineens weer slecht kan gaan.. Wat een mindfuck hè. Ik herken ook die zorgen in die prille periode. Helaas ook 1x een MA meegemaakt.

één maand geleden

Heb het ook! Ben momenteel 9+2 dagen en de ene dag meer last van bv borsten dan andere dag. Vandaag bv in de ochtend helemaal geen last en nu wel 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Ik sluit me hierbij aan! Borsten lijken niet meer elke dag evenveel te ontploffen en misselijkheid en eetlust wisselen elkaar nu al af. Alleen energie zit nog steeds onder de grond maargoed. Probeer ook echt op je baby te vertrouwen, die pakt wel wat ie nodig heeft ondanks onze (afwezigheid van) klachten!

één maand geleden

Wat een opluchting dat jullie je hierin herkennen. Dank voor het delen.😊

één maand geleden

Ik heb echt precies hetzelfde! Maar dan met 7w3d. Pijnlijke borsten verdwijnen met de dag en misselijkheid wordt minder.. ik heb ook geen bloedverlies. Ben ook als de dood dat we volgende week donderdag met de echo niks goeds gaan zien. Heel veel sterkte 😘 Ik blijf even meelezen hier.

één maand geleden

Vandaag een echo gehad, gelukkig. Mocht tijdens de intake om mijn zorgen weg te nemen. En hij/zij was heerlijk aan het bewegen. Hartje klopt hartstikke mooi. Hij/zij is gegroeid en loopt keurig op schema. En het afnemen van symptomen is met deze periode normaal. Ik hoop dat jullie ook wat meer gerust worden met dit nieuws.😊

één maand geleden

Reactie op Krisje55

Ik heb echt precies hetzelfde! Maar dan met 7w3d. Pijnlijke borsten verdwij ...
Ik heb dit precies ook maar dan al vanaf 6 weken. Zenuwslopend..

één maand geleden

Reactie op charlieb89

Ik heb dit precies ook maar dan al vanaf 6 weken. Zenuwslopend..
Dat hoeft dus echt niets slechts te betekenen. Is heel normaal.

één maand geleden

Ik heb dit ook sinds precies 10 weken. Ik maak me wel echt een beetje ongerust want tuurlijk kan t dat t afneemt, maar bij mijn vorige zwangerschap werd het alleen maar erger en vanaf 13 weken echt nóg alleen maar beroerder tot een week of 20. Kan het dan dat het nu totaal anders is of het toch een teken dat het niet goed zit, wat denken jullie?

één maand geleden

Reactie op mf92mf

Ik heb dit ook sinds precies 10 weken. Ik maak me wel echt een beetje onger ...
Ik hoop het eerste haha. Ik heb maandag de termijn echo dus zal dan gaan zien of alles nog in orde is.. Maar qua hormoonstijging en de daling weer kan het verklaarbaar zijn..

één maand geleden

Reactie op mf92mf

Ik heb dit ook sinds precies 10 weken. Ik maak me wel echt een beetje onger ...
Het kan totaal anders zijn. Mijn eerste zwangerschap verschilt nu al heel veel met mijn tweede.

één maand geleden

Reactie op Suus399

Ik hoop het eerste haha. Ik heb maandag de termijn echo dus zal dan gaan zi ...
Spannend! Ik heb m donderdag. Duim voor je

één maand geleden

Wat fijn om te lezen dit! Ik las dat je met 8 weken op je piek van hcg zit nou ik heb het gemerkt was helemaal op. Maar sinds deze week al veel meer energie, terwijl ik juist deze week weer begonnen ben met werken. Hopelijk gaat het zo de goede kant op. Maandag nog een echo gehad en alles zag er super uit! Inmiddels 9.6 weken.

één maand geleden

Ik herken het helemaal 9+1 en ook in april een miskraam gehad… nu zijn mijn symptoms opeens minder. Bizar! Hoe is het nu met jou twee dagen later?

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Ik sluit me hierbij aan! Borsten lijken niet meer elke dag evenveel te ont ...
Hoeveel weken ben je nu?

één maand geleden

Reactie op MMKKT

Ik herken het helemaal 9+1 en ook in april een miskraam gehad… nu zijn mijn ...
Gisteren dus een hele positieve echo gehad. Dus ben erg opgelucht. Symptomen zijn iets minder dan de vorige weken. Maar heb er echt nog wel last van met vlagen. De pijn in mijn borsten is wel echt afgenomen. De rest dus met vlagen. Ons lijf went ook eh. Gelukkig. Anders zouden we ons negen maanden zo ellendig voelen..