6 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb er gelukkig nog geen last van! Ben nu 15 weken

één dag geleden

Hey, ik heb ook last van bloedend tandvlees.. ik ga zo ook de tandarts bellen, gezien het niet stopt, vooral als ik tandenstokers gebruik heb ik echt last van mijn tanden en begint het te bloeden. Ik ben verder niet bekend met paradontitis maar beter vaker controleren 🙏 succes maandag

één dag geleden

Zou zeker een afspraak bij de mondhygieniste maken

één dag geleden

Ik ben ook deze week bij de tandarts geweest en bleek ook ontstond tandvlees te hebben, zonder dat ik het doorhad. De mondhygiënist heeft uitgebreid gereinigd en ik heb adviezen gekregen qua hoe te poetsen en om te stoken en te flossen dagelijks. Ben er ook van geschrokken, ook dus dat dit kon spelen zonder klachten, maar heel blij dat ik gegaan ben en na 2 a 3 dagen stoken is het bloedende tandvlees al veel minder tot bijna weg. Dus mijn advies aan iedereen is: ga tijdens je zwangerschap wel flossen en stoken, ook als je normaal gesproken geen problemen hebt! Door de hormonen krijg je eerdere last van ontstekingen en de risico's zijn inderdaad niet mis als je het leest...

één dag geleden

Hier ook last van gevoelige tandvlees, om deze redenen ga ik om de 3 maanden naar de mondhygiënist. Ik poets mijn tanden met Vitis (voor gevoelige tandvlees) en gebruik hier ook de mondspoeling van. Werd aangeraden door mijn mondhygiënist/tandarts, werkt bij mij prima! Mijn tandvlees is vele malen rustiger geworden..