4 Reacties

één maand geleden

Heb ik ook last van. Miss kun je een sport bh aan doen om ze een beetje druk te geven dat het niet pijn doet met lopen enzo?

één maand geleden

Herkenbaar! Heb het normaal in mn cyclus al, maar nu helemaal. Ben benieuwd hoe dat me met bv vergaat straks maar ik weet ook van velen dat het niet per se predictief is 😉 Wat helpt; Bh zo nodig continu aan, droge tepels smeren met lanoline creme (heilig spul helemaal bij bv maar ook nu al!) en mocht je in de zws al gaan lekken dan is bv ook helend en verzachtend voor je tepels. Dus druppel erop uitsmeren en een halve minuut aan de lucht laten drogen (vloeibaar goud and all!) En evt warme compressen op je tepels of borsten bij kou-steken. Als het niet alleen je tepels zijn dan kan je al van die speciale gevormde warm/koud borstcompressen gebruiken, bijvoorbeeld van Lansinoh, die in de magnetron kunnen. Bij bv zijn ze erg praktisch mocht je dat straks willen geven.

één maand geleden

Ik droeg ‘s nachts een naadloze bh. Lijkt op een sport bh maar dan wel echt met minder ondersteuning. Echt de boel insnoeren langdurig leek me niet slim ivm ontstekingen, maar zonder die naadloze bh’s kon ik me amper omdraaien.

één maand geleden

Ik ben 9+2 en heb dit dus ook mega erg. In bed kan ik me amper bewegen of het doet al mega zeer. Ik heb al 4 weken sport bh’s aan, geen hele strakke maar dat het er wel netjes uit ziet op werk enzo ook. ‘S nachts heb ik nu van de Kruidvat second skin bh’s. Super zacht stofje, naadloos. Daarnaast ook nog deze week in de aanbieding voor €3,50 per stuk! Overdag kan ik die niet aan omdat er echt geen vulling in zit maar voor thuis een mega fijne oplossing!