8 Reacties

2 maanden geleden

Ik krijg ook extra injecties en utrogestan vanuit Belgi毛, ze hadden al gezien dat ik een lage progesteron heb. Mijn progesteron is nu boven 100馃槉

2 maanden geleden

Ik heb ook ivf gedaan en 3e terugplaatsing raak! Ik moest bij de positieve test stoppen met de progesteron omdat je lichaam het zelf zou aanmaken. Heb nog gevraagd of ik het langer mocht gebruiken maar de arts zei dat het echt niet nodig was. Er is ook nooit meer een test gedaan op progesteron... vind het heel spannend zeker nu ik jullie berichten lees!

2 maanden geleden

In Belgi毛 moet je het tot de 12 weken zwangerschap gebruiken. Als je het echt niet vertrouwd zou ik toch je wensen uitspreken... of eventueel bloed laten prikken dat ze kunnen kijken hoe je waardes zijn馃槉

2 maanden geleden

Reactie op No毛mie1995

Ik krijg ook extra injecties en utrogestan vanuit Belgi毛, ze hadden al gezi ...
Oh wat goed馃グ Ik hoop dat het bij mij ook zo uitdraait met de extra injecties!馃檹 Maandag opnieuw controle van het bloed.

2 maanden geleden

Reactie op sofiamaria

Ik heb ook ivf gedaan en 3e terugplaatsing raak! Ik moest bij de positieve ...
Oh dit is vrij ongebruikelijk. Ik moet het tot 12 weken blijven gebruiken

2 maanden geleden

Reactie op Moenika

Oh dit is vrij ongebruikelijk. Ik moet het tot 12 weken blijven gebruiken
Ja ik zie het! Gek he.. misschien omdat ik verder geen medicatie heb gehad? Het was een terugplaatsing in een natuurlijke cyclus.

2 maanden geleden

Reactie op sofiamaria

Ja ik zie het! Gek he.. misschien omdat ik verder geen medicatie heb gehad? ...
Hi! Ik heb een verse terugplaatsing in gestimuleerde cyclus gehad (pgt icsi) en mij werd ook verteld dat ik na een positieve test mocht/moest stoppen. Naar aanleiding van dit berichtje toch nog even het ziekenhuis gebeld voor de zekerheid, maar zij gaf aan dat het afhangt welk schema je gevolgt hebt en op welke manier de terugplaatsing gedaan is vers of cryo.

2 maanden geleden

Bij een verse terugplaatsing zou het kunnen kloppen dat je lichaam het zelf produceert. Ik heb nu in de ochtend twee utro , middag injectie prolutex en avond twee utro